نمونه کارها
تماس با ما

امنیت در طراحی طلافروشی

امنیت در طراحی طلافروشی
maria reizi jewellery shop 10

امنیت در طلافروشی

امنیت در طراحی طلافروشی

طراحی داخلی طلافروشی،نقش مهمی در افزایش بازدهی کاری شما دارد.طلا کالای لوکس به حساب می آید ،به همین دلیل طراحی داخلی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی طلافروشی

به طور اجمالی،طراحی داخلی طلافروشی و مراکز تجاری نقش به سزایی در افزایش مشتری آن ها دارند. در طراحی طلافروشی نیز،بهتر است به دکوراسیون داخلی آن اهمیت بدهید،زیرا امروزه مردم به ظاهر مغازه ای که از آن خرید می کنند ،اهمیت می دهند.معمولا مشتری های طلافروشی ها،خانم ها هستند و برای آن ها آراستگی مراکز تجاری حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم نکاتی راجع به طراحی داخلی طلافروشی و دکوراسیون آن صحبت کنیم،پس با ما همراه باشید.

اهمیت امنیت در طراحی صرافی

طلا جز اجناس لوکس به حساب می آید،توصیه می شود در طراحی طلافروشی امنیت را فراموش نکنید .امنیت جز مهم ترین رکن در طلافروشی به حساب می آید.عدم رعایت امنیت در طلافروشی،علاوه بر کاهش راندمان کاری شما،می تواند خسارت های جانی و مالی را نیز به همراه داشته باشد. توصیه می شود طلاهای خود را به صورتی بچینید،تا علاوه بر دید راحت مشتری،دسترسی مشتری به آن ها غیرمستقیم باشند؛ به طورکلی طراحی طلافروشی باید به شکلی باشد که علاوه بر ایجاد نقطه دید مناسب ،مشتری مجبور نشود طلا را در دستش بگیرد و مشاهده کند .

امنیت در طراحی طلافروشی:هرچه امنیت مغازه ی شما بیشتر باشد،احتمال سرقت مغازه ی شما کمتر می شود. همچنین درهای طلافروشی باید به صورت ریموت باشند،تا با اجازه ی صاحب مغازه باز و بسته شوند. شیشه های ویترین بهتر است از شفافیت بالایی برخوردار باشند علاوه بر آن ضد گلوله نیز باشند.

امنیت در طراحی طلافروشی

امنیت در طراحی طلافروشی

طراحی ویترین طلافروشی

در دکوراسیون داخلی طلافروشی،طراحی ویترین طلافروشی بسیار مهم است و ظریف کاری آن باید رعایت شده باشد. به طور کلی طلا و جواهر وقتی در ویترین قرار می گیرند،باید به گونه ای باشند که جلوه ی آن ها چندین برابر شوند. با طراحی یک ویترین زیبا می توانید توجه مشتری را به سمت مغازه ی خود جلب کنید،و آن ها را ترغیب به خرید کنید. در دکوراسیون مغازه طلافروشی،به نورپردازی توجه کنید. نورپردازی حرفه ای باعث می شود،طلای شما با جزئیات بیشتری نمایش داده شود و همین عامل باعث افزایش فروش شما می شود. همچنین بهتر است در نورپردازی طلافروشی از رنگ های گرم استفاده کنید.استفاده از نورهای لاینی می توانند زیبایی مغازه ی شما را افزایش دهند.

طراحی داخلی طلافروشی

استودیو معماری لند از طراحی تا اجرای طلافروشی،کنار شما عزیزان می باشد.برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات استودیو معماری لند،با ما در تماس باشید.

استودیو معماری لند
طراحی داخلی طلافروشی

نظم در طراحی طلافروشی

بهتر است تقسیم بندی و چیدمان مغازه به نحوی باشد،که مشتری بداند برای خرید هرجنس باید به کدام ویترین مراجعه کند.برای نمونه:بهتر است بخش های دستبندها،انگشترها،گردنبندهاو… جدا باشند؛

اما فراموش نکنید،بهتر است ست ها کنارهم باشند،تا جلوه ی آن ها چندین برابر شوند؛ همچنین نورپردازی تمام ویترین ها را رعایت کنید؛ توصیه می شود ویترین پشت مغازه را برای طلاهای جدید و خاص خود اختصاص دهید،زیرا ویترین بیانگر کلی محصولات شما است.

یکی از نکات مهم دیگر که باید در طراحی طلافروشی مورد توجه قرار گیرد،ترکیب رنگی اجزا داخلی مغازه و هارمونی آن ها می باشند. توصیه می شود از رنگ های فانتزی،در داخل طلافروشی استفاده نکنید زیرا رنگ های گرم و اصیل جلوه ی مغازه ی شما را نسبت به رنگ های فانتزی بیشتر می کنند؛ اگر قصد دارید از رنگ های فانتزی استفاده کنید،بهتر است به صورت هوشمندانه در برخی از قسمت های مغازه به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی طلافروشی،باید لوکس و تجملی باشد و جز فضاهایی است که باید لاکچری به نظر برسد .طراحی طلافروشی ها باید به گونه ای باشند،تا بتوانند با مغازه های اطراف خود رقابت کنند. همچنین طراحی طلافروشی نیاز به داشتن سال ها تجربه می باشد.استودیو معماری لند از طراحی تا اجرا کنار شما عزیزان می باشد.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *