نمونه کارها
تماس با ما

دکوراسیون داخلی کافه رستوران مدرن/09126290618

دکوراسیون داخلی کافه رستوران مدرن/09126290618

دکوراسیون داخلی کافه رستوران مدرن/09126290618

طراحی کافه رستوران امروزه خیلی ترند می باشد.صاحبان این کسب و کار در تلاشند تا با بهترین متریال، رستوران خود را بازسازی کنند.

طراحی داخلی کافه رستوران
دکوراسیون داخلی کافه رستوران مدرن/09126290618

دکوراسیون داخلی کافه رستوران مدرن و سنتی

توصیه می شود در طراحی رستوران سنتی از المان هایی استفاده کنید که تداعی گذشته باشند.رابطه ی سنت و تاریخ به صورت مستقیم است و روی هم اثر دارند شما می توانید براساس تاریخ و قرن،رستوران خود را طراحی کنید.معمولا در طراحی داخلی رستوران های سنتی از رنگ های گرم به خصوص قرمز استفاده می شوند.

علت استفاده از رنگ های گرم این است که ،ابن رنگ ها در صنایع دستی ایران به وفور دیده می شوند.در طراحی داخلی رستوران سنتی از دکور سقف غافل نشوید.

دکور رستوران رابطه ی مستقیمی با جذب مشتری دارد،به همین دلیل توصیه می شود به طراحی رستوران توجه کنید.در طراحی داخلی رستوران سنتی،می توانید از فرش ها و گلیم های خاص استفاده کنید. همچنین عناصری مثل آب و آتش نیز در فضا،به جذابیت آن میفزاید. همچنین استفاده از آلاچیق ها،آب روان،فضاسازی و استفاده از گیاهان زینتی توصیه می شود.

دکوراسیون داخلی کافه رستوران علاوه بر زیبایی می بایست طوری جانمایی شود که حداقل فضای پرت را باقی بگذارد و از تمام نقاط آن استفاده مفید شود.

طراحی داخلی کافه رستوران شیک با استودیو معماری لند

رستوران های امروز علاوه بر داشتن کیفیت خوب،بهتر است به سبک طراحی داخلی رستوران نیز توجه داشته باشند،زیرا مردم اول ظاهر را می بینند و سپس وارد رستوران می شوند. برای طراحی رستوران های مدرن می بایست از المان های مدرن و ساده استفاده کرد و از پیچیدگی زیاد پرهیز کرد.

در طراحی رستوران می بایست به تمام نکات ریز و بزرگ توجه داشت. طراحی داخلی رستوران،از طراح های ظریف و شیک در حوزه ی معماری است و نیاز به تفکر و گذراندن وقت روی طرح دارد.طراح می بایست نظرات مشتری و استانداردهای فضایی را در نظر بگیرد تا یک طرح اصولی ارائه دهد؛به طور کلی طراحی تمام رستوران ها اعم از سنتی،مدرن،کلاسیک و…از یک سری ضوابط یکسان برخوردار هستند.

طراحی داخلی رستوران

دیزاین کافه و رستوران

طراحی رستوران لوکس 

امروزه با وجود برنامه هایی مانند اینستاگرام،می توان عکس های غذا ها را به خوبی پست و استوری کرد،که البته دیزاین داخلی رستوران لوکس به زیبایی عکس ها میفزاید.همچنین مردم با دیدن عکس ها راغب می شوند تا به رستوران شما بیایند. به همین دلیل از طراحی داخلی رستوران غافل نشوید. 

توصیه می شود در طراحی کافه و رستوران خود نقطه ای دنج را ایجاد کنید که مردم با دیدن این عکس منحصر به فرد یاد رستوران شما بیوفتند.بهتر است یک شی خاص درست کنید که مردم با دیدن آن ،عکس بیندازند.این عوامل باعث معروف شدن رستوران می شود.

بسته به حجم رستوران شما،انواع ظرفیت های دو نفره،چهارنفره،شش نفره و… در نظر بگیرید،تا در ساعت های شلوغی به راحتی بتوانید کنترل داشته باشید.

دکوراسیون داخلی رستوران برای انوع فضاها

اگر رستوران شما از نظر ناحیه ای در بخشی است که ویو و دید خوب به بیرون دارد،بهتر است از پنجره های قدی استفاده شود که این عامل علاوه بر ایجاد دید خوب باعث ایجاد نور طبیعی در محیط می شود .همچنین با این عمل می توان از مصرف بیش از حد برق پرهیز کرد.

چند نکته و موارد خاص که می توانید در رستوران خود به کار ببرید اعم از:

طراحی خاص لنداسکیپ
فضاهای وی آی پی
آب نما ها
اکسسوری های خاص
طراحی سقف
درب ها و پنجره های متحرک

فضا می بایست به نحوی طراحی شود که دید بصری مناسبی را فراهم کند!

طراحی رستوران لوکس

متریال های مورد استفاده در طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ

امروزه صنعت متریال سازی و واردات متریال در ایران بسیار پیشرفت کرده است و متریال های نوینی به وجود آماده است.

استفاده از متریال های لوکس در طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ باعث به روز بودن مغازه شما می شود.

مهم ترین نکته در جذب مشتری طراحی داخلی رستوران است.زیرا مشتریان ابتدا دکور شما را می پسندند و سپس غذای شما را تست می کنند.

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ ها امروزه بسیار مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفته است،زیرا مردم بیش از پیش به تجملات اهمیت می دهند.

استفاده از سنگ های اسلب در رستوران ها و افزودن لوگوی خود به صورت برجسته بر روی آن یکی از نکاتی است که امروزه ترند شده است.

البته متریال های ارزان قیمتی جایگزین اسلب هستند اما جای اسلب را نمی دهند،برای مثال متریال های چاپی طرح سنگ  بر روی ام دی اف.

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ نیاز به تجربه،سلیقه،به روز بودن و….داردومجموعه ی ما آماده همکاری با شما عزیزان در طراحی لوکس فضاهایتان است.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران،طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ،دیزاین رستوران لوکس و کلاسیک،دکوراسیون رستوران مدرن،طراحی داخلی رستوران سنتی

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران های کشورهای مختلف

هرکشور برای طراحی داخلی فضای خود دارای سبک و رنگ ها و اشکال مختلفی هستند برای مثال طراحی داخلی رستوران چینی و کره ای کاملا متفاوت است از طراحی داخلی رستوران ایتالیایی.

هرکشور براساس نوع فرهنگ و غذایی که ارائه می دهد دارای سبک مخصوص به خود است.

در طراحی داخلی رستوران های چینی و کره ای معمولا از المان های کشور خود استفاده می کنند.همچنین در طراحی داخلی رستوران های ایتالیایی از سبک مینیمال و یا مدرن استفاده می کند.

طراحی داخلی رستوران و کلا تمامی حوزه ها  در ایتالیا زبان زد همه است و ایتالیایی ها در طراحی داخلی بسیار ماهر هستند.

نمونه سبک طراحی انواع رستوران ها ،در پاساژ ایران مال به نمایش گذاشته شده است است که مردم می توانند از آن دیدن کنند.

در طراحی داخلی رستوران ها به سبک  ایتالیایی معمولا به جزئیات توجه زیادی میکنند و علاوه بر سبک مدرن دیتیل در آن بسیار بالا است.کلا طراحی داخلی رستوران های ایتالیایی بسیار دیتیلینگ است.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *