نمونه کارها
تماس با ما

از طراحی تا اجرای صرافی

صرافی
6 44 1024x731 1

طراحی و اجرا

صرافی،یکی از مکان های پر رفت و آمد تجاری است،که طراحی آن از حساسیت بالایی برخوردار است.

صرافی!طراحی و اجرای صرافی از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می شود آن را به یک تیم متخصص بسپارید.همچنین برای اجرای صرافی می بایست به یک سری نکات توجه کرد،به عنوان مثال امنیت صرافی، تردد آسان و مراجعه مشتریان، زیباسازی دکوراسیون، ترکیب نور مناسب و جذابیت …..

در این مقاله قصد داریم به یک سری نکات راجع به طراحی و اجرای صرافی بپردازیم،پس با ما همراه باشید.

صرافی

صرافی

صرافی،زیرمجموعه مراکز تجاری است،به همین علت تردد در آن زیاد است.بهتر است در انتخاب چیدمان مبلمان خود دقت کنید،بلکه چیدمان غلط ممکن است راندمان کاری شما را کاهش بدهد.

در طراحی صرافی بهتر است به نورپردازی دقت کنید و در بعضی از بخش های مغازه نقطه ی عطق ایجاد کنید. برای مثال برای متمایز و برجسته نشان دادن سیستم نوبت دهی،بهتر است در آن نقطه ی عطف ایجاد کنید و از طریق نورپردازی آن را نمایان کنید.

از نصب تابلو ی ارز،در جای مناسب غافل نشوید،زیرا این تابلو علاوه بر اینکه باید اندازه مناسبی داشته باشد،همچنین باید از نورو رنگبندی مناسبی بهره ببرد،تا خوانایی آن برای مشتری آسان باشد.

محل نصب تابلو نرخ ارز مهم است و باید به راحتی در دید عموم باشد؛ . جایگاه مناسبی برای نشستن مشتریان در نظر بگیرید،تا از هرج و مرج مغازه ی خود جلوگیری کنید.

طراحی صرافی

امنیت در طراحی داخلی صرافی

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی صرافی باید به آن توجه کرد،ایجاد امنیت آن است.به همین دلیل به صاحبان صرافی توصیه می شود،قبل از توجه نمودن به زیبایی صرافی،به امنیت آن توجه کنند.زیرا اگر صرافی از نظر امنیت ضعیف باشد،کارایی آن بی اثر خواهد بود.

یکی از نکاتی که باعث افزایش امنیت می شود،نصب شیشه ی ضد گلوله بین مشتری و کارمندان است.ضخامت خود شیشه به صورت تخصصی باید مورد بررسی قرار بگیرد.همچنین این شیشه با یکی میز جداکننده حد فاصل بین مشتری و کارمندان را فراهم می کند.

برای طراحی و اجرای صرافی به صورت تخصصی،با متخصصین استودیو معماری لند در ارتباط باشید.

دکوراسیون داخلی صرافی
sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *