نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری/09126290618

طراحی محیط کار با روحیه و سلامتی کارمندان رابطه ی مستقیمی دارد. توجه به اصول طراحی داخلی فضای اداری باعث می شود تمرکز کارمندان حین کار بالا برود. شرکت طراحی ساختمان های لوکس و اداری لند استودیو در طراحی و اجرای فضاهای اداری شما عزیزان را همراهی می کند.

*نام پروژه: دفتر اداری حجازی

*سبک:مدرن

*کارفرما:آقای حجازی

*موقعیت:فرمانیه

*متراژ:115 متر مربع

*نام پروژه: زنیت شوروم

*سبک:مدرن

*کارفرما:آقای اصولی

*موقعیت:ولنجک

*متراژ:135 متر مربع

 

*نام پروژه: آژیانه

*سبک:نئوکلاسیک

*کارفرما:دفتر ساخارا و آژیانه

*موقعیت: فرمانیه

*متراژ:45 متر مربع

سال ساحت:1393

*نام پروژه: لاریان آفیس

*سبک:مدرن

*کارفرما:آقای میرزایی

*موقعیت:میدان آرژانتین

*متراژ:110 متر مربع

*سال ساخت:1399

*نام پروژه:شرکت اداری آوا

*سبک:مدرن

*کارفرما: آقای انصاری

*موقعیت: پاسداران

*متراژ:180 متر مربع

*نام پروژه: سینو آفیس

*سبک:مدرن

*کارفرما: آقای اسدی

*موقعیت: استانبول

*متراژ:250 متر مربع

*سال ساخت:1398

*نام پروژه:زیما آفیس

*سبک: مدرن

*کارفرما: آقای احدی

*موقعیت: دبی

*متراژ : 300 متر مربع

*سال ساخت:1401

*نام پروژه:مینروا آفیس

*سبک: مدرن

*کارفرما: آقای گودرزی

*موقعیت: فرمانیه

*متراژ : 118 متر مربع

*سال ساخت:1394

*نام پروژه:الیت آفیس

*سبک: مدرن

*کارفرما: آقای نظری

*موقعیت: استانبول

*متراژ : 175 متر مربع

*سال ساخت:1398

طراحی اداری و رعایت نکات اجرایی آن ،باغث به وجود آمدن فضای کاری مناسب برای کارمندان می شود .طراحی داخلی اداری از ابعاد های کوچک تا ابعاد های بزرگتری را شامل می شود.مجموعه ی استودیو معماری لند،متناسب با فضای شما بهترین طرح ها را ارایه می دهند.

ابعاد فضای اداری برای دکوراسیون اداری می تواند از ابعاد یک اتاق کوچک دوازده متری تا یک ساختمان اداری چند طبقه را شامل شود.استودیو معماری لند با بروزترین متریال و کم هزینه ترین مبالغ می تواند فضای شما را به بهترین شکل طراحی کند.

شما می توانید در استودیو معماری لند با مراجعه به نمونه های بالا طراحی مجموعه فضاهای اداری این شرکت را در ایران و خارج از کشور مشاهده کنید.برای طراحی فضای اداری خود می توانید با شماره ی 09126290618 در ارتباط باشید.

برای آشنایی با ریز فضاهای اداری و دکور اداری می توانید در این مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی اداری

اکثر کارمندان زمان زیادی از عمر خود را در فضای کار خود سپری می کنند.به عبارتی می توان گفت فضای کار آن ها خانه ی دوم است،به همین تریتب طراحی دکوراسیون داخلی اداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین طراحی داخلی فضای اداری یک شرکت در اعتبار و نوع جلسات آن ها نیز تاثیر به سزایی دارد.به عبارتی می توان گفت طراحی اداری، هویت بصری و حس اعتماد به مشتری می دهد.در همین راستا پیشنهاد می شود طراحی و اجرای فضای اداری خود را به شخص و یا شرکت معماری با سابقه بدهید.

طراحی اداری نیاز به یک سری اصول و ضوابط دارد که رعایت کردن آن ها بازدهی فضای شما را چندین برابر بیشتر از قبل می کند. زیرا در دکوراسیون ساختمان های اداری فضاها باید به گونه ای طراحی شوند که به دلیل رفت و آمدهای زیاد تداخل در کار دیگر نیروها ایجاد نکند.

در طراحی نمای داخلی ساختمان اداری یک سری اصول وجود دارد که قرار است در این مقاله آن ها را توضیح دهیم:

پارتیشن: یکی از نکات مهم در دکوراسیون داخلی اداری ایجاد فضاهای مناسب و اصولی توسط پارتیشن های شیشه ای و چوبی است.جداسازی هر فضا علاوه بر ایجاد حریم خصوصی باعث ایجاد نظم در محیط می شود.امروزه پارتیشن های شیشه ای بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از محبوب ترین پارتیشن های شیشه ای پارتیشن های فریم لس است که امروزه به وفور در ساختمان های اداری استفاده می شوند.

همچنین علاوه بر پارتیشن های شیشه ای می توانید از پارتیشن های چوبی و ام دی اف نیز استفاده کنید.مزیت پارتیشن های شیشه ای نسبت به بقیه پارتیشن ها این است که فضای شما بزرگتر به نظر می رسد و همچنین شفافیت در فضاهای اداری بیشتر است.

هارمونی رنگ ها: انتخاب رنگ مناسب در فضای اداری مانند بقیه فضاها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دکوراسیون داخلی اداری توصیه می شود از رنگ های روشن و آرامش بخش استفاده شوند تا کارمندان در آن محیط خیلی زود خسته نشوند.

همچنین بهتر است یک رنگ و لوگوی سازمانی برای شرکت خود در نظر بگیرید و تمام مراحل طراحی را با استفاده از یک و یا چند رنگ سازمانی پیش ببرید.اینکار علاوه بر هارمونی فضای شما باعث برندینگ نام شرکت شما نیز می شود.

اهمیت نورپردازی: نور پردازی در هر فضایی اهمیت خاص خود را دارد.در طراحی فضای اداری برای جلوگیری از خسته شدن چشم کارمندان بهتر است از نورهای آفتابی و مهتابی به صورت همزمان اسفاده کنید.نور زیاد و نور کم باعث خسته شدن زودتر چشم می شوند.

همچنین استفاده از پنجره های زیاد در فضای اداری بسیار مهم است.زیرا کارمندان بیشتر وقت خود را در محل کار خود هستند و می توانند از نور طبیعی خورشید بهره ببرند که بهترین نور برای فضای اداری است.

چیدمان و نوع مبلمان: اهمیت طراحی مبلمان در فضای اداری به قدری زیاد است که می توان گفت مهم ترین نکته در طراحی داخلی اداری است.بهتر است از مبلمان هایی استفاده شود که راحت باشد و ضوابط طراحی و استاندارد در آن ها رعایت شده باشند.

مبلمان های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میز و صندلی کارمندان

مبلمان های فضای ویتینگ

چیدمان فضای مدیریت

و…

رعایت کردن تمام نکات بالا می تواند در طراحی فضای اداری شما کمک کند و باعث ایجاد فضای صمیمی و خاص شوند.طراحی اداری در ظاهر بسیار آسان است اما طراحی تمام نقاط آن نیاز به دقت و توجه بالایی دارد.توصیه می شود طراحی داخلی فضای اداری خود را به گروه حرفه ای و خبره بسپارید.

دکوراسیون اداری

اکثر افراد کارمند،بیشتر تایم خود را در فضای اداری و محل کار خود می گذرانند،از همین رو طراحی فضای اداری اهمیت زیادی دارد.طراحی اصولی،علاوه بر افزایش راندمان کاری شما باعث می شود کارمندان در فضای کاری خود دیرتر خسته شوند و کیفیت کارهای انجام شده توسط آن ها نیز بالاتر می رود.

در این مقاله قصد داریم نکات کلی را راجع به طراحی ساختمان اداری در دسترس شما عزیزان قرار دهیم:

کالیته رنگی:در طراحی فضای اداری توصیه می شود از رنگ های کرم، سفید و …..به طور کلی از رنگ های روشن استفاده شود.زیرا رنگ های روشن دیرتر چشم کارمندان را خسته می کند.

توصیه می شود در طراحی فضای خود تضاد رنگی را رعایت کنید و از یک رنگ یکسان استفاده نکنید بلکه براساس یک کوالیته ی رنگی طرح خود را پیش ببرید.زیرا استفاده از یک رنگ یکسان باعث ایجاد فضای کسل کننده و یکدست می شود.اهمیت استفاده از رنگ های تضاد را فراموش نکنید.

اسکیل: منظور ما از اسکیل مقیاس و اندازه های استاندارد براساس اصول طراحی است.برای داشتن فضای استاندارد و برای جلوگیری از خسته شدن کارمندان توصیه می شود حتما از اندازه های استاندارد فضای اداری استفاده کنید.این اندازه هارا می توانید با مراجعه به کتاب نویفرت پیدا کنید و همچنین می توانید با یک سرچ ساده ابعاد استاندارد فضای اداری در گوگل پیدا کنید.

متریال:استفاده از نوع متریال در فضای طراحی داخلی اداری مهم است. توصیه می شود سه تا پنچ تا متریال اصلی را برای فضای خود انتخاب کنید و از آن ها پیروی کنید و از استفاده تنوع متریال در فضای اداری خودداری کنید.

با توجه به اصول دکوراسیون داخلی اداری در این مقاله می توانید یک فضای اداری اصولی و زیبا داشته باشید.

طراحی اداری امروزه بسیار مورد توجه شرکت های اداری قرار گرفته است.زیرا در اعتماد سازی حس مشتری اهمیت زیادی دارد.

هزینه دکوراسیون داخلی اداری

به طور کلی برای اعلام قیمت دقیق طراحی باید به چند نکته توجه کرد.این نکات شامل نوع سبک،متریال مصرفی،کیفیت اجرا،بافت،منطقه و….می باشد. مبلغ طراحی داخلی اداری به متراژ آن بستگی دارد.در استودیو معماری لند شما می توانید متراژ فضای خود را علام کنید تا قیمت طراحی به شما داده شود.برای دکور اداری می توانید با مجموعه ی استودیو معماری لند در تماس باشید.09126290618

همچنین مجموعه ی استودیو معماری لند علاوه بر طراحی داخلی اداری ،دکوراسیون و طراحی نمای اداری و به طور کلی طراحی ساختمان اداری را نیز انجام می دهد.

لند استودیو مقرون به صرفه ترین پکیج دکور اداری و طراحی اداری را دارد .شما عزیزان می توانید با خیال راحت طراحی اداری خود را به مجموعه ی لند استودیو بسپارید.

برای اطلاعات بیشتر و همکاری با شرکت ما می توانید با ما در تماس باشید.

طراحی اداری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

طراحی داخلی اداری شامل فضاهای زیر است:

اتاق جلسات

اتاق مدیریت

اتاق کار گروهی

مالی و حسابداری

لابی

فضای استراحت 

و…..

طراحی ساختمان اداری

طراحی ساختمان های اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد.بستگی به کاربری ساختمان اداری شما،استودیو معماری لند می تواند آن را برای شما طراحی کند.

طراحی ساختمان اداری به چه عواملی مربوط است:

1:نوع کاربری:برای مثال دکور اداری فضای کشتی رانی با دکور اداری شرکت معمار ی کاملا متفاوت است.همچنین المان های استفاده شده در آن نیز متفاوت است.

سبک:برای بعضی از فضاهای اداری بهتر است سبک کلاسیک طراحی شود و همچنین برخی دیگر سبک مدرن…..

بسته به اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند،استودیو معماری لند می تواند در انتخاب سبک مورد نظر به شما کمک کند.

دکور اداری

در دکور اداری توجه به رنگ و نوع کانسپت فضا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طراحی داخلی امروزه خیلی بورس شده است و بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

مردم ترجیح می دهند با شرکت هایی کار کند که نظم در آن ها اولویت اول است.به طور کلی طراحی داخلی اداری علاوه بر زیبایی ظاهری،باعث ایجاد نظم و سازماندهی در فضای شما می شود.

دکور اداری بسیار متفاوت تر از طراحی داخلی یک ساختمان مسکونی است.درظاهر شاید تفاوتی در طراحی داخلی اداری و مسکونی نباشد،اما بسایر متفاوت از یکدیگر هستند.

طراحی داخلی اداری نیاز به دقت بیشتر دارد همچنین ریز فضاهای یک اداره بسیار بیشتر از فضای مسکونی است.

 از متریال موکت امروزه در طراحی داخلی اداری بسیار استفاده می شود.همچنین امروزه فضاهای داخلی را از طریق شیشه های فریم لس از یکدیگر تفکیک می کنند.اینکار علاوه بر ایجاد نظم و شفافیت در فضای اداری، باعث می شود که فضای شما بزرگتر بنظر برسد.

طراحی داخلی اداری نکات ریزتری دارد که در این مقاله قصد داریم به آن ها اشاره کنیم.

تفاوت طراحی داخلی اداری به سبک کلاسیک و مدرن چیست؟

در طراحی داخلی اداری به سبک کلاسیک از ابزار های سنگین و منبت کاری های بزرگ استفاده می شود.همچنین در دکور اداری به سبک کلاسیک از سرستون های سنگین و پتینه کاری طلایی و آینه های کار شده و…… به وفور استفاده می شود.

اما در سبک مدرن از ابزار های سنگین بسیار کم و یا اصلا استفاده نمی شود.

مبلمان ها و وسایل در ساده ترین حالت ممکن ساخته می شوند.همچنین در سبک مدرن خبری از سر ستون های سنگین و پارچه های زرق و برق دارد نیست.

در طراحی اداری می توانید از سبک مینیمال نیز استفاده کنید.سبک مینیمال بسیار ساده تر از سبک مدرن است و در سبک مینیمال بیشتر از رنگ های نود و خنثی استفاده می شود مثل کرم،طوسی و….

دکوراسیون اداری و ساختمان اداری

دکوراسیون اداری بسیار تخصصی تر از دکوراسیون داخلی منزل است.دکوراسیون داخلی منزل بنا به شرایط و نظرات افراد ساکن منزل انجام می شود ولی در طراحی اداری کار طراح سخت تر است.طراحی داخلی اداری باید به گونه ای باشد که مردم هنگام مراجعه به آنجا احساس آرامش داشته باشند و همچنین فضا باید طوری طراحی شود که تداخل در دیگر فضاها ایجاد نکند و نظم آن جا بهم نریزد.

دکوراسیون داخلی اداری در جذب مشتری رابطه ی مستقمی دارد.اکثر مشتریان دوست دارند با شرکت هایی کار کنند که در آنجا نظم حرف اول را می زند.

دکوراسیون طراحی داخلی اداری می تواند به سبک های مختلفی انجام شود اما رایج ترین سبک در دکور اداری سبک مدرن و کلاسیک است.

البته امروزه از سبک مدرن بیشتر از کلاسیک استفاده می شود.علت آن این است که هم مردم علاقه ی زیادی به سبک مدرن پیدا کرده اند و همچنین هزینه ی طراحی فضاهای مدرن بسیار ارزان تر از فضاهای کلاسیک است.

البته لازم به ذکر است مدت زمان اجرای سبک مدرن کم تر از سبک کلاسیک است و همچنین هزینه های اجرا نیز کمتر می شود.توجه این نکات باعث می شود شما راحت تر سبک فضای اداری خود را انتخاب کنید.

یکی از نکاتی که در طراحی داخلی اداری بهتر است رعایت شود توجه به نورپردازی است.نوصیه می شود طراحی نورپردازی فضای خود را به یک شرکت حرفه ای و کاردان بسپارید.

نود در طراحی داخلی اداری:

علت اهمیت طراحی نور و لایتینگ در فضای اداری این است که علاوه بر جذاب شدن فضای شما باعث می شود کارمندان شما دیرتر خسته بشوند.همچنین نورپردازی حرفه ای باعث می شود مصرف برق شما نیز کمتر شود.امروزه از نورهای خطی و هالوژن های توکار بسیار در فضاهای اداری استفاده می شود.

طراحی داخلی اداری به سبک استودیو معماری لند

طراحی داخلی اداری دارای سبک های گوناگونی است که امروزه بسیار استفاده می شوند.پرطرفدارترین سبک ها در طراحی داخلی اداری سبک مدرن و کلاسیک است.

البته امروزه سبک بوهو،مینیمال و نیوکلاسیک نیز بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

به طور کلی توصیه می شود در دکوراسیون داخلی اداری از آبجکت های زیاد شلوغ استفده نکنید.فضاهای اداری دارای چند اتاق هستند که هرکدام از آن ها کاربری متفاوتی دارد.

از ریر فضاهای مهم طراحی اداری می توان به اتاق کرامندان،اتاق مدیریت،اتاق جلسات و ….اشاره کرد.

دکور داخلی اداری با طراحی داخلی یک فضای مسکونی و دیگر فضاها کاملا متفاوت است.همه ی ما به خوبی میدانیم یک اداره اکثر جلسات کاری خود را با مشتریان خود در اداره برگزار می کند.

از همین رو توجه به طراحی آن اهمیت دارد.

بهتر است از متریال هایی استفاده کنید که شفاف باشند و در طراحی داخلی اداری از رنگ های بیش از حد تیره استفاده نکنید.

کارمندان یک اداره ساعت ها پشت میز و صندلی خود نشسته اند ،به همین دلیل استفاده از صندلی های استاندارد بسیار مهم است.

اگر هر یک از فضا ها و آبجکت های شما غیر استاندارد باشند باعث خسته شدن کارمندان شما می شود و بازدهی کار شما پایین می آید.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *