نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی داروخانه

طراحی داخلی داروخانه

طراحی داخلی داروخانه از اهمیت بالایی برخوردار است،زیرا افراد بسیاری روزانه به آنجا مراجعه می کنند و به دلیل رابطه ی مستقیم آن با سلامت مشتریان اهمیت طراحی آن بالا است.همچنین در نظر گرفتن نوع متریال مصرفی در داروخانه حائز اهمیت است،در داروخانه از متریالی باید استفاده شود تا کمترین میزان انتقال میکروب را در فضا داشته باشد.

طراحی داخلی داروخانه

انتخاب رنگ در طراحی داروخانه

طراحی داروخانه باید به نحوی باشد،که از هرگونه تنش و استرس دوری کند.بهتر از در طراحی داروخانه از علم رواشناسی نیز بهره ببرید.

طراحی داخلی داروخانه باید ساده و بدون پیچیدگی باشد،در طراحی داروخانه بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید و توصیه می شود از رنگ های تنش زا استفاده نکنید.

دسترسی در داروخانه

یکی از نکاتی که در طراحی داخلی داروخانه باید رعایت شود،اصل شفافیت است.بهتر است هر کدام از قفسه ها مرتب و مشخص در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

همچنین چیدمان کانترها باید به شکلی باشد تا مشتری سریع به کانتر مورد نیاز خود مراجعه کرده و کالای خود را تهیه کند.

متریال در دکوراسیون داخلی داروخانه

در طراحی داروخانه خود به انتخاب صحیح متریال توجه داشته باشید.به خصوص امروزه به دلیل گسترش بیماری های واگیردار مثل کرونا،انتخاب متریال بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

در طراحی داخلی داروخانه بهتر است از متریالی استفاده کنید که قدرت جذب بالایی دارند و مانع از پخش شدن میکروب ها در فضا می شوند.همچنین بهتر است از نورهایی استفاده کنید که باعث از بین رفتن میکروب در فضا می شوند.

طراحی  داروخانه

اهمیت نور در طراحی داروخانه

نور در طراحی داروخانه بسیار مهم است،زیرا باعث از بین رفتن میکروب ها می شود.توصیه می شود نورپردازی خود را به یک نیروی متخصص بسپارید.

بهتر است فضای داروخانه شما روشن باشد و استفاده از نور کم در این فضا توصیه نمی شود.همچنین بهتر است کالاهایی که متمایز تر هستن با فکوس نور در آن قسمت توجه مشتری را به خود جلب کنند.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *