نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی رستوران به سبک استودیو معماری لند/09126290618

طراحی داخلی رستوران به سبک استودیو معماری لند/09126290618

طراحی داخلی رستوران به سبک استودیو معماری لند/09126290618

طراحی داخلی رستوران به سبک استودیو معماری لند/09126290618:برای مشاوره ی رایگان و طراحی داخلی فضای رستوران خود با تیم استودیو معماری لند در ارتباط باشید.

طراحی داخلی رستوران به سبک استودیو معماری لند/09126290618

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.امروزه مردم برای گذراندن اوغات فراقت خود،رستوران ها و کافه ها را انتخاب می کنند،زیرا در ایران غیر از فضاهای رستوران و کافه محل خاصی برای گذراندن وقت نیست. از این رو بهتر است رستوران خود را به سبکی طراحی کنید که مردم در فضای شما احساس آرامش کنند.همچنین می توانید یک سری بازی سرگرم کننده در بخشی از کافه و رستوران خود طراحی کنید و در نظر بگیرید.

طراحی هر فضا قاعده و ضوابط خود را دارد و طراحی رستوران نیز از این قاعده مستثنی نیست. تمام مدیران این کسب و کار می دانند برای اینکه فضای رستوران خود معروف شود و پاتوقی برای عموم شود نیاز است قبل از هرکاری یک رستوران اصولی طراحی کند.البته ارائه خدمات خوب باعث افزایش راندمان کاری شما می شود.توصیه می شود ضوابط و استاندارهای طراحی یک رستوران را در فضای خود رعایت کنید تا بهترین مکان را برای عموم خلق کنید.

مهم ترین نکات در طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن به سبک استودیو معماری لند

در طراحی داخلی رستوران بهتر است از آبجکت ها و متریال مختلفی استفاده شود.بیش از حد تنوع متریال در فضای خود استفاده نکنید زیرا فضای شما را شلوغ می کنند.

در طراحی رستوران به طراحی سقف و لاتینگ،طراحی دیوارها،کفپوش ها و… توجه داشته باشید.کف اپوکسی می تواند به جذابین رستوران شما بیفزاید.

حتما در انتخاب سبک خود به متراژ مغازه خود دقت داشته باشید.برای متراژهای کوچک،سبک مدرن پیشنهاد می شود. توصیه می شود در طراحی داخلی رستوران های کوچک بیش از حد از وسایل بزرگ و شلوغ استفاده نکنید.

برای طراحی رستوران سلف سرویس بهتر  میزی را در نظر بگیرید که بین آشپزخانه و فضای عمومی قرار گیرد و بیش از حد از آشپزخانه دور نباشد.توصیه می شود در طراحی کافه و رستوران ها رنگ های گرم استفاده کنید تا اشتهای مشتریانتان را چندین برابر کنند.

حتما در طراحی هر فضایی پالت رنگی ثابت متشکل از 4و5رنگ داشته باشید و براساس آن پروژه را پیش ببرید.بهتر است این پالت رنکی براساس نوع کابری رستورانتان باشد برای مثال در طراحی یک فست فود سعی کنید از رنگ های جیغ و گرم به کار ببرید و در طراحی رستوران مدرن از رنگ های خنثی و ملایم استفاده کنید.

طراحی و دکوراسیون داخلی کافه رستوران

طراحی داخلی یک رستوران مدرن با یک رستوران سنتی کاملا متفاوت است و آبجکت هایی که در این دو سبک نیز استفاده می شود نیز بایکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال توصیه می شود در طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ مدرن از صندلی های ساده استفاده شود و همچنین  لایتینگ های خطی به کار برده شود،برعکس در طراحی داخلی رستوران سنتی از فرش ها و قالی های دستبافت استفاده شود همچنین از نورهای نقطه ای که توجه مردم را به هنر دست و اشیا باارزش رستوران شما جلب می کنند،استفاده شود.

در دکوراسیون داخلی رستوران های سنتی می توان از نقاشی های گذشته در سقف و دیوارها به کار برد و یا با استفاده از المان های شاهنامه رستوران را طراحی کرد. همچنین سه عنصر خاک،آب و آتش از عناصر قدیمی و اصلی هستن و بهتر است از این عناصر در فضای رستوران ایرانی استفاده شود. برای انتخاب طبف رنگی طراحی داخلی رستوران سنتی بهتر است از آبی فیروزه ای استفاده شود و همچنین می توانید دیوارها را کاهگلی دیزاین کنید.

طراحی داخلی رستوران به سبک استودیو معماری لند
طراحی داخلی کافه،رستوران مدرن،رستوران سنتی و….

در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی چیزی که بسیار اهمیت دارد دکور و ترکیب رنگ به کار رفته در آن است. در واقع بار اصلی هویت یک رستوران سنتی به روی دوش هویت بصری آن یعنی طراحی رستوران سنتی است و مشتری در نگاه اول باید به آن احساسی که او را به جای فست فود به رستوران سنتی شما کشانده برسد و آن را تقویت کند. رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران باید ملایم و گرم باشند. نه خیلی تند و نه خیلی بی روح. استفاده از ترکیب کاهگل و یا آجر یا کاغذ دیواری هایی با طرح های سنتی می تواند در این مورد بسیار کمک کننده باشد. همچنین طراحی و مبلمان استفاده شده در دکوراسیون رستوران سنتی نباید ساده و مینیمال باشد چون این نوع مبلمان مناسب فست فود ها و کافه ها است. برعکس در طراحی داخلی رستوران سنتی بهتر است از المان های سنتی و فرهنگی اقلیم مورد نظر استفاده کنید. در دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی، مبلمان ها یا تخت های چوبی، کوسن های رنگارنگ، حوض یا آبنما، سبزه و گلدان، کوزه، گلیم، طاق ها و گنبد ها در طراحی سقف رستوران از المان هایی هستند که برای خلق یک فضای سنتی با دکوراسیون رستوران ایرانی بسیار مناسب هستند. یادتان باشد طراحی دکوراسیون داخلی رستوران رابطه مستقیمی با سبک آن رستوران دارد.

ویژگی های طراحی داخلی رستوران سنتی

برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی باید سعی شود که بیشتر از مصالح و لوازم طبیعی مانند سنگ، چوب و مواردی از این دست انتخاب شوند. در انتخاب میز و صندلی یا تخت ها برای دکوراسیون رستوران ایرانی باید به گونه ای تلاش شود تا عناصر فرهنگی و نوستالژیک برای عموم مردم در آن ها احساس شود. کف پوش ها، دیوار پوش ها، طراحی های روی سقف در دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی باید با استفاده از معماری ایرانی یا اسلیمی و رنگ ها و نقش های سازگار با فرهنگ ایرانی طراحی و غنی گردند.

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران و عوامل مهم و تاثیرگذار

در طراحی داخلی رستوران بهتر است به متریال و نورپردازی اهمیت ویژه ای داده شود.زیرا جز رکن اصلی در طراحی هستند.

در طراحی داخلی رستوران توصیه می شود از متریال های به روز و خاص استفاده شود.امروزه استفاده از متریال میکروسمنت به وفور در رستوران ها دیده می شود.

یکی از رستوران هایی که به خوبی این متریال را در رستوران خود به کار برده است رستوران کلاتو پاسداران است.

از دیگر نکات طراحی داخلی رستوران،طراحی آشپزخانه صنعتی آن است.در طراحی داخلی آشپزخانه صنعتی تمام نکات و متریال باید به خوبی رعایت شوند و محیط کاملا بهداشتی است.

برای اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در ارتباط باشید.

طراحی داخلی رستوران و عوامل مهم و تاثیرگذار
طراحی داخلی رستوران به سبک استودیو معماری لند/09126290618

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ از نکات زیادی برخوردار است.یک رستوران موفق زمانی می تواند برند خود را در بین عموم جا بیندازد که علاوه بر کیفیت مناسب ، دکوراسیون داخلی مناسب نیز داشته باشد.

طراحی داخلی رستوران و طراحی داخلی کافی شاپ کاملا با یگدیگر متفاوت است.رستوران ها معمولا طوری طراحی می شوند که مردم بعد از میل کردن غذای خود آنجا را ترک کنند.برعکس،کافی شاپ ها مکان هایی هستند که مردم طولانی مدت در آنجا هستند.

طراحی داخلی آشپزخانه رستوران و کافی شاپ ها بهتر است طوری باشد که از متریال استیل ضد زنگ و با دوام استفاده شود.امروزه این متریال ها توسط شرکت های معتبری ارائه و تولید می شوند.

طراحی داخلی آشپزخانه کافی شاپ ها و رستوران ها از زیر مجموعه ی آشپزخانه های صنعتی هستند و یکی از نکات و ضوابط مهم در آن،رعایت کردن ملزومات ضد حریق و آتشنشانی است.

برای طراحی آشپزخانه رستوران، طراح باید سرانه افرادی که قرار است در آن محیط کار کنند را بداند تا برآن اساس یک آشپزخانه ی اصولی طراحی کند.

انتخاب نوع متریال و تنوع رنگ در طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ

استفاده از متریال های سبک و مدرن برای طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ توصیه می شود.امروزه بسیاری از متریال های مدرن و جدید روانه بازار شده است که علاوه بر ظاهر زیبا دارای استحکام مناسب نیز هستند.

انتخاب نوع متریال ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.متریال ها دارای گرید کیفیتی متفاوت هستند.تیم طراحی ما براساس بودجه شما عزیزان متریال های مناسب فضای شما را طراحی می کند.

انتخاب نوع سبک طراحی در هزینه ی شما بسیار موثر است.امروزه انواع سبک های کلاسیک،نئوکلاسیک،مدرن،مینیمال و…..وجود دارد که براساس سلیقه ی کارفرما،برای طراحی فضایشان استفاده می شود.

هزینه ی سبک کلاسیک بسیار بیشتر از سبک های دیگر است زیرا پایه و اساس سبک کلاسیک بر فضای لوکس و  لاکچری است.

امروزه در کشور ایران سبک مدرن بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است و اکثر رستوران ها به سبک مدرن طراحی می شوند.انتخاب نوع سبک کاملا سلیقه است.

هزینه طراحی و اجرای رستوران و کافی شاپ

هزینه طراحی داخلی رستوران در مجموعه ی استودیو معماری لند به صورت متری حساب می شود و بسته به متراژ مغازه شما دارد.طراحی براساس سلیقه و سبک کارفرما انجام می گیرد و براساس نظر کارفرما و نظر طراح به یک طرح نهایی می رسد.

انتخاب نوع رنگ رستوران کاملا سلیقه است و براساس نظر کارفرما و پالت های رنگی و فنگشویی به نتیجه نهایی رسیده و استارت طراحی فضای شما آغاز می شود.مهم ترین نکته قبل از طراحی سه بعدی رسیدن به یک پلام ایده آل بدون فضای پرت است.

پس از طراحی فضای داخلی رستوران و کافی شاپ نوبت به اجرای طرح می رسد و قبل از اجرای رستوران براورد قیمت از سمت شرکت ما به شما داده می شود و پس از توافق انجام شده اجرای پروژه شما استارت می خورد.

اجرای طرح در مجموعه ی ما به صورت نظارت مهندسی مرحله به مرحله دریافت می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با تیم طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ لند استودیو در تماس باشید.

sahar137775 وب‌سایت
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *