نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی رستوران لوکس در تهران/09126290618

طراحی داخلی رستوران لوکس در تهران/09126290618

طراحی داخلی رستوران لوکس

امروزه طراحی داخلی رستوران بسیار مورد توجه فعالان این حوزه شده است.یک رستوران خوب علاوه بر کیفیت غذای خوب بهتر است دارای دیزاین زیبایی نیز باشد،به دلیل اینکه در نگاه اول طراحی یک رستوران مورد توجه مشتری قرار می گیرد.

طراحی داخلی رستوران لوکس در تهران/09126290618

اهمیت طراحی داخلی رستوران لوکس چیست؟

امروزه طراحی داخلی رستوران یکی از پرطرفدارترین طراحی ها،در صنعت معماری است،زیرا مردم اکثر اوقات خود را در رستوران ها و در کافی شاپ ها سپری می کنند.

حتی بسیاری از کافه ها طوری دیزاین می شوند تا مشتریان بتوانند با لپ تاپ خود به کارهای اداریشان برسند.

اهمیت نوع خدمات رستوران و لوکیشن آن رابطه ی مستقیمی با طراحی داخلی آن دارد.برای مثال سبک طراحی رستورانی که غذای کبابی ارائه می دهد با رستورانی که غذای فست فود ارائه می دهد کاملا متفاوت است.

همچنین یکسری از رستوران ها با نام رستوران های سنتی شناخته می شوند که داخل آن ها قلیان سرو می کنند.برای طراحی داخلی رستوران سنتی بهتر است فضایی برای تهویه دود قلیان قرار گیرد تا بقیه افرادی که قلیان نمی کشند اذیت نشوند.

استودیو معماری لند،طراح پروژه های لوکس رستوران اعم از فست فود،کبابی،سنتی،کافی شاپ و…. می باشد.برای آشنایی با خدمات ما با ما در ارتباط باشید.

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

انتخاب نوع رنگ و نوع سبک در رستوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.برای مثال برای رستوران های کبابی معمولا از سبک کلاسیک و یا نئوکلاسیک استفاده می شوند و برعکس آن در اکثر فست فودی ها از سبک مدرن استفاده می شود.انتخاب سبک رستوران ها کاملا بسته به سلیقه ی کارفرما است.

از دیگر نکات مهم که بهتر است در طراحی داخلی رستوران به آن توجه ویژه ای داشت،نورپردازی داخلی آن است.طراحی لایتینگ هر فضا از طراحی خود فضا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در طراحی داخلی رستوران سعی کنید هارمونی رنگ های فضای خود را حفظ کنید و از یک پالت رنگی پیروی کنید تا فضای شما آشفته و گیج کننده به نظر نرسد.

 

دیزاین رستوران

دیزاین رستوران

دیزاین رستوران،از مهم ترین نکات مهم در راه اندازی هر کافه و رستورانی است.زیرا مشتریان از ظاهر رستوران،آن را برای گذراندن وقت و سرو غذا انتخاب می کنند.

امروزه رستوران هایی با تم تیره بسیار ترند شده اند.همچنین سعی کنید در طراحی رستوران خود از گل و گیاهان استفاده کنید تا فضای شما را به محیط زیبا و دلنشین تبدیل کند.

نوع متریال مصرفی در رستوران مهم است.توصیه می شود از متریالی استفاده کنید تا کمترین پرز را داشته باشند و گرد و غبار کمی را به خود جذب کنند.زیرا رستوران محیطی بهداشتی است و تمیزی و نظافت در آن حرف اول را می زند.

استفاده از لاین های خطی باعث می شود فضای شما روشن تر به نظر برسد.همچنین استفاده از رنگ های روشن باعث می شود فضای شما بزرگتر دیده شود.

در طراحی داخلی رستوران تهویه آن بسیار اهمیت دارد و از قوی ترین نوع تهویه در آن می بایست استفاده شود تا بوی غذا در داخل رستوران باقی نماند.

دیزاین طراحی رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران مدرن،سبکی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.در طراحی داخلی رستوران مدرن بیشترتمرکز طراح ایجاد و خلق فضایی با مصالح روز دنیا است.نمونه ای از این مصالح می توان به بتن،شیشه،فلزات و….اشاره کرد.

طراحی داخلی رستوران مدرن قوانین مخصوص به خود را دارد.در طراحی فضای مدرن خبری از گچبری های عظیم و افراط در تجمل گرایی نیست،بلکه فضا به خودی خود بیانگر فضایی به روز است.

رستوران های مدرن امروزه در سطح تهران بیش از پیش گسترش یافته اند.یکی از مزایای طراحی رستوران به سبک مدرن،کنترل هزینه هاست.زیرا می توان طراحی را طوری پیش برد که هزینه ها به حداقل کاهش یابند.

استفاده از رنگ های خنثی در طراحی داخلی رستوران مدرن پیشنهاد می شود.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

در طراحی داخلی رستوران کلاسیک،بیشتر به تجمل گرایی توجه می شود.استفاده از ابزارهای پیشرفته و گچبری های لوکس از نماد کارهای کلاسیک است.

در دهه های اخیر سبکی بین سبک های کلاسیک و مدرن به وجودآمد که از آن به عنوان سبک نئوکلاسیک نام برده می شود.

طراحی فضا به سبک نئوکلاسیک تلفیق دو سبک مدرن و کلاسیک است.در طراحی فضای نئوکلاسیک بیشتر از قاب بندی های دیواری و تقسیم بندی دیواری استفاده می شود.

در طراحی فضا به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک،تقارن بسیار اهمیت دارد.استفاده از رنگ های روشن و طلایی از نشانه های سبک کلاسیک است.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *