نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی رستوران مدرن/09126290618

طراحی داخلی رستوران مدرن/09126290618

طراحی داخلی رستوران مدرن/09126290618

طراحی داخلی رستوران مدرن یکی از سبک ههای معماری است که امروزه بسیار باب شده است.همچنین این سبک، مناسب رستوران های کوچک نیز می باشد.

دکوراسیون داخلی رستوران
طراحی داخلی رستوران مدرن/09126290618

امروزه دکوراسیون رستوران ها مدرن بسیار فراگیر شده است.علت زیاد شدن طراحی مدرن،سازگاری آن با تمام ابعاد است برای مثال اگر فضای شما کوچک باشد می توانید از سبک مدرن استفاده کنید. عوامل زیادی هستند که در دکوراسیون رستوران سنتی،مدرن،نئوکلاسیک و…تاثیر دارند.

هر سبک ،متریال و آبجکت های خاص خود را دارد برای مثال برای رستوران سنتی بهتر است از وسایل چوبی استفاده شود و برای رستوران های کلاسیک توصیه می شود از منبت کاری های خاص استفاده شود. همانطور که می دانید ابزارها و منبت کاری ها یک عضو جدانشدنی از سبک کلاسیک است و این سبک برای فضاهای کوچک توصیه نمی شود.

همچنین شما می توانید از متریال های تیره و روشن برای ایجاد تضاد در فضای خود استفاده کنید.توصیه می شود یک پالت رنگی برای خود برگزینید و براساس آن کل رستوران خود را دیزاین کنید.

بهتر است همزمان از رنگ های خنثی و گرم استفاده کنید تا فضای شما بیش از حد بی روح دیده نشود.در طراحی رستوران بازی با رنگ ها مهم ترین عامل طراحی است که نباید از آن غافل شد.

استفاده از متریال هایی مانند آینه باعث می شود فضای شما بزرگتر به نظر برسد و همچنین باعث رفلکت و انعکاس نور در فضای شما می شود.توصیه می شود علاوه بر دکوراسیون داخلی فضا،به مواردی همچون ظروف و نوع لباس کارکنان توجه شود.

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران مدرن به سبک استودیو معماری لند

در دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران به مجموعه ی عوامل مهمی می بایست توجه داشت ،که یکی از این عوامل طراحی داخلی ورودی رستوران است؛ورودی می بایست به سبکی طراحی شود تا حس دعوت کنندگی داشته باشد و در نگاه اول مشتری رستوران شما را برای صرف غذا انتخاب کند. ورودی می تواند به سبک های پارامتریک و مدرن و حتی کلاسیک طراحی شود.

یکی از نکات مهم در طراحی داخلی رستوران ایجاد فضای سبز است.طراحی رستوران با گل و گیاهان زینتی علاوه بر زیبا کردن فضا ،باعث پخش انرژی مثبت د ر محل شما می شود. نقش مثبت گیاهان را در فضای رستوران فراموش نکنید.

از دیگر موارد که بهتر است در طراحی داخلی رستوران مدرن به آن توجه کرد دیزاین لایتینگ است. در طراحی داخلی رستوران می توان از چراغ های اسپات و لوستر ها،لاین های نوری،چراغ های کندویی و….استفاده کرد.نورپردازی هر فضا هویت داخلی آن را نشان می دهد و توصیه می شود آن را به یک شخص متخصص بسپارید؛ طراحی نورپردازی و لایتینگ فضا می بایست در ارتباط با سبک و دکوراسیون رستوران باشد.

از مهم ترین عوامل که در طراحی داخلی رستوران بهتر است به آن توجه شود ،ایجاد  تهویه فضا مناسب است.در رستوران طبع غذا زیاد انجام می شود و اگر نتوان تهویه درستی برای فضا در نظر گرفت،باعث جمع شدن بوی غذا و دود و…در فضا می شود و بسیار عامل ناخوشایندی است.

از دیگر نکات مهم که بهتر است در طراحی داخلی رستوران به آن توجه داشت،راحتی میزها و صندلی ها است. درست است که در فضای کلاسیک نمی توان بیش از حد از صندلی های راحتی اسفاده کرد،اما می بایست طوری طراحی شوند که حداکثر رفاه و آسایش مشتریان را راهم کنند.رعایت تمام ابعاد اندازه های استاندارد توصیه می شود.همچنین آبجکت ها و اشیا بهتر است در ارتباط با سبک طراحی باشند و بین آن ها هماهنگی باشد.

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران نشان دهنده ی هویت یک رستوران است.برای شروع طراحی بهتر است اول سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس استارت کار را بزنید.

دکوراسیون و طراحی رستوران
دیزاین رستوران

اهمیت طراحی داخلی رستوران

یکی از راه های جذب مشتری طراحی داخلی رستوران است.طراحی و سبک دکوراسیون داخلی رستوران به فضا هویت میبخشد. رستوران ها بر اساس نوع خدماتی ه ارائه می دهند چیدمان و طراحی متفاوتی دارند.انواع رستوران ها اعم از سلف سرویس،غذای ذریایی،فست فوت،برنجی و….می باشد.طراحی اصولی رستوران باعث بالا رفتن کیفیت خدمات دهی شما می شود و همین امر باعث ایجاد حس مثبت در مشتری مش شود.

دیزاین و طراحی رستوران توسط استودیو معماری لند

بهتر است قبل از افتتاح رستوران به طراحی داخلی آن توجه کنید که یکی از مهم ترین عامل در جذب مشتری است. طراحی اصولی رستوران اهمیت بالایی دارد.یک رستوران می تواند از نظر ظاهر بی عیب و نقض باشد ولی از نظر عملکرد نتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

طراحی داخلی رستوران بهتر است منحصر به فرد باشد و المان هایی که استفاده می شود باعث متفاوت بودن فضای شما شود.بهتر است که رستوران ها براساس عملکردها آن ها طراحی شود. به طور کلی در طراحی داخلی رستوران به لایتینگ و نورپردازی،پالت رنگی،سبک،نوع چیدمان و …توجه داشته باشید.

اگر کاربری شما فست فود باشد بهتر است از المان های هیجان انگیز و نورهای نئونی استفاده شود.همچنین کف خود را می توانید از جنس اکسپوز کار کنید. در دیزاین رستوران مدرن بهتر است از پالت رنگ های خنثی و گرم استفاده کنید همچنین در طراحی آن می توانید از اشیایی مثل فضای سبز استفاده کنید.

در طراحی داخلی رستوران سنتی بهتر است از اشیا قدیمی استفاده شود همچنین نوع چیدمان آن می تواند به صورت آلاچیق و یا تخته باشد. همانطور که در بالا اشاره شد،تمامی رستوران ها با توجه به کاربری و سبکی که دارند،المان های متفاوتی به کار برده می شود.توجه به خدماتی که قرار است ارائه بدهید بسیار مهم است و در طراحی ،فضای مناسب تری را به وجود می آورد.

رنگ بندی در طراحی داخلی رستوران

استفاده از پالت رنگی مناسب در طراحی داخلی رستوران مدرن بسیار حائز اهمیت است.به طور کلی انتخاب نوع رنگ در طراحی هر کاربری مهم است. براساس علم روانشناسی رنگ ها می توانند اثر مثبت و یا منفی روی یک فضا داشته باشند.توصیه استودیو معماری لند در دکوراسیون داخلی رستوران شما این است که براساس اصول رنگ شناسی طیف 4تا از رنگ ها را انتخاب کرده و طراحی خود را براساس پالت خود پیش ببرید.به عنوان مثال در طراحی داخلی یک فست فود سعی کنید از رنگ های جیغ و بشاش به کار  ببرید تا رستوران شما به چشم بیاید.

همچنین در طراحی داخلی رستوران های مدرن از رنگ های خنثی استفاده کنید.در طراحی رستوران کلاسیک استفاده از رنگ طلایی که جز رنگ های زینتی به حساب می آید را فراموش نکنید.انتخاب درست رنگ بندی باعث افزایش اشتهای مشتریان شما می شوند.

دکوراسیون طراحی داخلی فضای شما شناسنامه ی رستوران شما به حساب می آید و طراحی اصولی آن بازدهی فضای شما را چندین برابر می کند. نوع خدماتی که شما ارائه می دهید باعث می شود طراح،فضای اصولی را برای شما طراحی کند.

طراحی داخلی رستوران مدرن

به طور کلی طراحی داخلی رستوران مدرن باعث تفکیک فضای شما می شود و تمام استاندادرها در فضای شما رعایت می شود.همچنین طراح هنرمند،فضای شما را به سبکی سازماندهی می کند تا مشتری در بدو ورود حس مثبتی را از فضای شما دریافت کند.

دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران
اهمیت طراحی داخلی رستوران

طراحی و دکور داخلی رستوران

طراحی و دکور داخلی رستوران،براساس سبک و خدمات آن متفاوت است.برای مثال در طراحی داخلی اکثر فست فودی ها از سبک مدرن و یا نئوکلاسیک استفاده می شود.و برعکس در طراحی داخلی بعضی از رستوران های کبابی از سبک های لوکس و کلاسیک استفاده می شود.

بعضی از رستوران ها به دلیل حجم زیاد جمعیت نیاز دارند تا فضایی را طراحی کنند تا مشتریان بعد خوردن غذا آن جا را ترک کنند.و برعکس بعضی از رستوران ها مانند رستوران سنتی،طوری باید طراحی شوند تا مردم ، اوقات بیشتری را در آنجا باشند.

تمام این عوامل در روند طراحی داخلی رستوران تاثیر دارد.دقت به تمامی نکات طراحی داخلی رستوران باعث می شود تا شما فضای کارآمدی را داشته باشید.

در طراحی داخلی رستوران،رنگ و نور تاثیر زیادی دارند.توصیه می شود از رنگ هایی در فضای خود استفاده کنید،که بیشترین آرامش را به مشتریال انتقال دهد.

همچنین بعضی از رنگ ها حس اعتماد را به مشتریان القا می کند و می تواند رستوران شما را مورد اعتماد جلوه دهد.

 

طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران مدرن امروزه بسیار ترند شده است.منظور از ترند این است که امروزه بسیاری از کارفرما ها از این سبک  در طراحی داخلی رستوران خود استفاده می کنند.

در طراحی مدرن دیگری خبری از گچبری های بزرگ،سرستون ها،گچبری ها و…..نیست و فضا در عین سادگی دارای جذابیت خاص خود است.

امروزه بسیاری از متریال های مدرن وارد بازار شده است که دارای ظاهر و کیفیت خوبی هستند.برای مثال متریال میکروسمنت یکی از آن ها است.امروزه از این متریال در طراحی داخلی رستوران مدرن به وفور استفاده می کنند.

نوع چیدمان رستوران

در طراحی داخلی رستوران بهتر است به چیدمان فضای خود توجه کنید.حداقل استانداردها و سرانه ها طبق اصول معماری و براساس استاندارد جهانی بهتر است رعایت شود.

مشتریان معمولا از فضای تنگ و دلگیر زیاد خوششان نمی آید و بیشتر دوست دارند اوقات خود را در رستوران هایی با خدمات رفاهی کامل و محیطی آرامش بخش بگذرانند.

طراحی نوع میزها و آبجکت ها کاملا سلیقه است. می توان یک نمادی در طرح شما طراحی شود که نماد رستوران شما در طراحی تمامی رستوران هایتان باشد برای مثال لوستر معروف لمیز کافه که در تمامی شعب خود قرار داده است.

امروزه در برخی از رستوران ها از اشیا پارامتریک بسیار استفاده می شود طراحی و اجرای اشیای پارامتریک بسیار آسان است و دوام آن ها نیز زیاد است.استفاده از متریال های وسایل و میزهای رستوران و طراحی آن تماما در مجموعه ی استودیو معماری لند انجام می پذیرد.

نوع رنگ وسایل های شما اعم از میزها، نیمکت ها،لوسترها و…. بهتر است هارمونی با کل فضای شما داشته باشد.استفاده از رنگ های بیش از حد باعث به نظر رسیدن شلوغب رستوران شما می شود.

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ جز فضاهای لوکس است که امروزه مدیران این مجموعه ها به طراحی فضای خود اهمیت زیادی می دهند و در تلاشند آن را به افراد ماهر و توانا بسپارند.

 

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *