نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی رستوران کوچک/09126290618

طراحی داخلی رستوران کوچک/09126290618

طراحی داخلی رستوران کوچک/09126290618

طراحی داخلی رستوران کوچک

طراحی داخلی رستوران کوچک بهتر است با دقت بیشتری انجام شود،زیرا در طراحی آن با محدودیت مواجه هستیم و باید از حداکثر فضا استفاده کنیم .تمامی استانداردها نیز در طراحی داخلی رستوران کوچک باید رعایت شود.

طراحی داخلی رستوران کوچک/09126290618

طراحی داخلی رستوران کوچک نیز مانند سایر رستوران ها است.یعنی یه سری نکات و ضوابط و ریز فضا ها در تمامی رستوران ها یکسان هستند.

برای طراحی داخلی رستوران کوچک نیاز به دقت بیشتری است،زیرا فضای ما محدود است و باید از تمام رستوران استفاده مفید داشته باشیم.

توصیه می شود در طراحی رستوران های کوچک از رنگ های تیره استفاده نکنید و از رنگ های روشن به کار ببرید ،زیرا استفاده از رنگ های تیره باعث می شود فضای شما کوچک تر به نظر برسد.

طراحی داخلی آشپزخانه رستوران کوچک نیز مانند دیگر رستوران ها دارای ضوابط خاص خود است.توصیه می شود در طراحی آشپزخانه های صنعتی از کاور و استیل 0.8 استفاده شود تا دوام آن بیشتر باشد.

استفاده از رنگ های روشن مانند آبی،کرم،سفید و….باعث می شود رستوران شما بزرگتر به نظر برسد.همچنین استفاده از آینه باعث ایجاد خطای دید می شود و فضای شما بزرگتر به نظر می آید.

به طور کلی طراحی داخلی فضاهای کوچک بسیار سخت تر از طراحی داخلی فضاهای بزرگ است.زیرا طراحی آن نیاز به حساسیت بیشتری دارد.

استفاده از استیل و رنگ های پولیشی باعث می شود رستوران شما لاکچری تر به نظر برسد ،هرچند اگر رستوران شما دارای متراژ کمی باشد……..

توصیه می شود در طراحی داخلی رستوران کوچک از سبک مدرن استفاده کنید،زیرا فضای شما محدود است و سبک های نئوکلاسیک و کلاسیک بیشتر برای فضاهای بزرگتر استفاده می شود.

استفاده از سبک مینیمال نیز امروزه بسیار مد شده است و اکثرا با متریال بسیار ساده یک فضای خاص به وجود می آورند.به طور کلی شعار سبک مینیمال (کمتر،بیشتر است)است.

دکوراسیون داخلی رستوران ،بسته به سبک و سلیقه کارفرما و با توجه به بودجه کارفرما در مجموعه ی ما انجام می گیرد.

اهمیت طراحی داخلی کافه و رستوران

طراحی داخلی رستوران به عواملی مانند رنگ رستوران،طرح رستوران،متریال مورد استفاده،نورپردازی و… بستگی دارد.یک رستوران لوکس تمامی موارد بالا را به خوبی در طراح خود رعایت می کند.

هر یک از رنگ ها دارای انرژی هستند.مثلا رنگ آبی القا کننده آرامش است و رنگ قرمز القا کننده جنب و جوش است.

 

طراحی نما رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی نمای رستوران نیز می تواند سبک مدرن،کلاسیک،نئوکلاسیک و… باشد.استفاده از گیاهان در نمای رستوران امروزه بسیار مد شده است.

استفاده از متریال های نوین مثل میکروسمنت نیز در نمای ساختمان و دکور مغازه زیبا می شود.طراحی داخلی رستوران های لوکس دارای نمای باشکوهی هستند،زیرا در ابتدا مشتریان جذب نمای مغازه می شوند.

به طور کلی نمای مغازه،ویترین مغازه است و در جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد.مخصوصا تضاد رنگی در نما باعث جذب مشتری می شود.

استودیو معماری لند با بیش از چند دهه سابقه آماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.برای اطلاعات بیشتر با مجموعه ی ما در تماس باشید.

طراحی نما رستوران

هارمونی رنگ در طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ

هارمونی رنگ در طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ یکی از مهم ترین نکات است که بهتر است رعایت شود.امروزه در طراحی داخلی کافی شاپ از رنگ ها و ابزارهای تیره استفاده کنند.

برعکس چند دهه ی گذشته که رنگ های روشن و سفید مد بوده اند،امروزه رنگ های تیره بسیار طرفدار دارند و خیلی از افراد در طراحی داخلی رستورن،کافی شاپ،منزل،اداره و…. از رنگ های تیره استفاده می کنند.

رنگ های تیره بسیار بلد هستند و ترکیب رنگی آن ها با رنگ هایی مثل طلایی،سبز،صورتیو…….(به طور کلی با رنگ های جیغ)بسیار جلب توجه می کنند.

رنگ ها خود دارای انواع متفاوتی هستند مانند رنگ پولیشی،رنگ پلی استر و……..تمامی رنگ ها زیبایی خود را دارند.شما براساس سلیقه و بودجه ی خود می توانید رنگ مورد نظر و متریال خود را برای طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ خود انتخاب کنید.

طراحی داخلی کافی شاپ تخصصی

طراحی داخلی کافی شاپ تخصصی بسیار ترند شده است.امروزه کافی شاپ ها براساس طراحی داخلی فضای خود نام خود را در بین مردم مشهور می کنند.

لمیز کافه نمونه ای از این کافی شاپ ها است که به لوستر خود معروف است و یا برگرلند به طرح و عکس های روی دیوارش معروف است.

هریک از کافی شاپ ها براساس دیزاین خاص خود به شهرت می رسند.امروزه دکوراسیون داخلی فضا به خصوص کافی شاپ و رستوران ها برای مردم اهمیت زیادی دارد.

طراحی داخلی کافی شاپ تخصصی،بیشتر بر روی طراحی بخش کافه تمرکز دارد و دیگری خبری از دستگاه های پخت و پز سنگین در آن ها نیست.البته بعضی از کافی شاپ ها که به اسم کافه رستوران معرفی می شوند خدمات گسترده تری دارند.

یک طراح ماهر علاوه بر طراحی دلنواز،می توانند از تکنیک هایی استفاده کند که رستوران و کافی شاپ شما زودتر به شهرت برسد.

توصیه می شود طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ خود را به یک گروه حرفه ای و کاربلد بسپارید تا طراحی لوکس و اجرای تمیز فضای شما را انجام دهند.

طراحی داخلی کافی شاپ تخصصی

متریال های مورد استفاده در رستوران های کوچک

متریال های مورد استفاده در رستوران های کوچک کاملا متفاوت از رستوران های بزرگ است.توصیه می شود در طراحی داخلی رستوران های کوچک از متریال های سنگین و متریال های بیش از حد بزرگ استفاده نکنید.

استفاده از حجم زیادی از متریال ها در فضای رستوران های کوچک ،باعث شلوغ به نظر رسیدن رستوران شما می شود.همین عامل باعث کاهش مشتریان رستوران های شما می شوند.

مهم ترین نکته در طراحی داخلی رستوران های کوچک،رنگ فضا است.برای اینکه فضای شما بزرگتر به نظر برسد بهتر است از رنگ روشن در فضای خود به کار ببرید.همچنین استفاده از متریال آینه در فضاهای کوچک توصیه می شود.

استفاده از لاین های نوری نیز در فضاهای کوچک بسیار موثر است.امروزه متریال بتن در طراحی داخلی رستوران بسیار مد شده است و اکثر رستوران ها از بتن های دکوراتیو در کف و دیواره های رستوران خود استفاده می کنند.

از دیگر متریال ها که امروزه بسیار در طراحی داخلی رستوران استفاده می شوند می توان به میکروسمنت و کف اپوکسی اشاره کرد.

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ امروزه بیش از پیش مورد اهمیت کارفرمایان این حوزه قرار گرفته است و طراحی لوکس باعث افزایش مشتریان رستوران ها می شوند.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *