نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی شیرینی فروشی

طراحی داخلی شیرینی فروشی

طراحی مغازه شیرینی فروشی و قنادی اهمیت بسیاری برای صاحبان این کسب و کار دارد.یکی از موارد جذب مشتری به سمت مغازه ای بی شک طراحی داخلی آن می باشد.

استودیو معماری لند قصد دارد در این مقاله راجع به نکات مهمی درباره ی طراحی قنادی اصولی بیان کند.پس با ما همراه باشید.

طراحی داخلی شیرینی فروشی

اهمیت طراحی ویترین در قنادی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در طراحی قنادی و شیرینی فروشی توجه شود طراحی ویترین آن است زیرا ارتباط بصری مستقیم با مشتری دارد و باعث جلب توجه می شود.

چیدمان ویترین ها باید به گونه ای باشد که،مشتری بتواند به راحتی شیرینی را مشاهده کرده و پس از انتخاب آن را خریداری کند.ویترین قنادی نباید بیش از اندازه پیچیده باشد که مشتری را گمراه کند.

استانداردها باید در طراحی ویترین لحاظ شود،برای مثال اگر مشتری وارد مغازه ما شود برای خرید شیرینی نیازی نباشد خیلی خم شود تا شیرینی ها را ببیند و یا شیرینی ها انقدر بالا نباشند تا دید مستقیمی نداشته باشند.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی ویترین شیرینی فروشی این است که شیرینی های مختلف را در دسته بندی های مختلف قرار داد.برای مثال شیرینی هایی که باهم فروخته می شوند در یک ردیف باشند.

طراحی داخلی شیرینی فروشی

رنگ بندی در قنادی

طراحی اصولی قنادی زمانی محقق می شود که علاوه بر رعایت استاندارد ها ،رنگ بندی در آن نیز رعایت شده باشد.پالت های رنگبندی در طراحی قنادی برای جذب مشتری بسیار مهم است.

استفاده از رنگ های مختلف در قنادی هیچ محدودیتی ندارد و رنگ ها معرف قنادی شما هستند.

برای رنگبندی می توانید از پالت رنگ های گرم استفاده کنید که فضای شما را بشاش و پویا می کند و یا می توانید از رنگ های خنثی و سرد استفاده کنید که فضای شما را تبدیل به محیطی دنج و ارام می کند.

طراحی شیرینی فروشی

توجه به نکات ریز در طراحی قنادی

دکوراسیون داخلی قنادی نیاز توجه به نکات ریز و درشت دارد.در طراحی قنادی توجه به نکات ریز مثل انتخاب ظروف بسیار اهمیت دارد.حتی گاهی ممکن است طراحی قنادی بسیار خیره کننده باشد اما عدم توجه به نکات ریز باعث شود نتیجه دلخواهی که شما می خواهید را نداشته باشد.پس لازم به ذکر است علاوه بر توجه به دکوراسیون داخلی مغازه به نکاتی مانند انتخاب ظروف نوع بسته بندیو…توجه ویژه ای داشت.

سعی کیند برا طراحی داخلی مغازه و ظروف از یک رنگ سازمانی انتخاب کنید که نشانه ی برند شما باشد.

طراحی قنادی

نکات پایانی

در نکات پایانی قصد دارم راجع به چیدمان مغازه ی قنادی صحبت کنم پس با من همراه باشید.

اگر مغازه شما چیدمان شلوغی داشته باشد به احتمال زیاد مشتری از خرید کردن صرف نظر کند زیرا فقط درگیر شلوغی مغازه شما می شود و ممکن است محصول مورد نظر خود را یافت نکند.

با یک دکوراسیون منظم و سازمان یافته می توانید مشتری را سمت محصولی که میخواهد هدایت کنید.پس در چیدمان فروشگاه خود بیشترین دقت عمل را به خرج دهید تا بازدهی خوبی داشته باشید.

همچنین در مغازه ی قنادی، در بعضی از نقاط مغازه ی خود نقطه ی عطف ایجاد کنید تا فروشنده را به آن نقطه هدایت کند و در آن قسمت از شیرینی های خاص و لوکس خود رونمایی کنید.

توجه به نکات داخل این مقاله می تواند قنادی شما را به یک کسب و کار موفق تبدیل کند.

همچنین استودیو معماری لند از طراحی تا صفر تا صد اجرا کنار شما عزیزان می باشد.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات ما لطفا تماس بگیرید.

طراحی قنادی

طراحی داخلی شیرینی فروشی،طراحی قنادی،طراحی کیک پزی،دکوراسیون داخلی شیرینی فروشی و قنادی

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *