نمونه کارها
تماس با ما

توصیه های استودیو معماری لند در طراحی صرافی

طراحی داخلی صرافی
16540 10 1

اهمیت طراحی صرافی

در سال های گذشته کسب و کار صرافی ها افزایش چشمگیر داشته است.در این مقاله قصد داریم نکات مهم طراحی صرافی را بازگو کنیم،پس با ما همراه باشید.

صرافی و معماری

در طراحی داخلی صرافی ،باید به کاربردی بودن آن توجه ویژه ای داشت. در طراحی صرافی ترکیب ایده های مشتری با ایده های استودیو معماری لند می تواند هم زیبایی و هم امنیت صرافی را فراهم کند در نتیجه یک صرافی کاربردی با دیزاین لوکس طراحی شود. .طریقه ی چیدمان در صرافی حائز اهمیت است. به طور کلی اگر مراجعه کنندگان کارشان طول بکشد،باید مکانی مناسب برای نشستن و منتظر ماندن داشته باشند.

همچنین اگر مشتری بخواهد از اخبار روز در این حیطه مطلع باشد بهتر است مکانی برای آن تعبیه کنید و یا اگر مشتری بخواهد از خودپرداز استفاده کند،بهتر است مکان آن را فراهم کنید.رعایت تمام نکات ریز و درشت باعث ایجاد حس امنیت در مشتری می شود و فضای شما را به یک مکان قابل اعتماد تبدیل می کند.

دیزاین صرافی

رابطه ی مستقیم پول و امنیت

یکی از نکات مهم در طراحی صرافی ایجاد امنیت در آن است.برای مثال فرض کنید صرافی شما دچار سرقت مسلحانه ای شده است و یا آتش گرفته است،لازم است قبل از وقوع اتفاقات پیشگیری کنید.یک معمار می تواند با در نظر گرفتن مصالح و متریال مناسب از وقوع اتفاقات فوق جلوگیری کند.

برای نمونه فرق یک صرافی با شیشه های ضد گلوله و بدون آن را مقایسه کنید؟

با استفاده از شیشه های ضدگلوله تا حدودی می توان امنیت صرافی را بالا برد و زمان بیشتری برای اطلاع دادن به پلیس و روشن کردن آژیر خطر را فراهم کرد.علاوه بر آن برای امنیت بیشتر می توان از درب های ضدسرقت و دوربین های مداربسته استفاده کرد.

طراحی داخلی صرافی

اهمیت بالای دکوراسیون محل کار

در دکوراسیون داخلی،دقت و توجه به زیبایی را نباید از یاد برد .باید تعادل بین زیبایی و کارآمد بودن فضا را رعایت کرد،نباید آنقدر زیبا باشد ولی ناکارآمد و برعکس،در طراحی داخلی حرف اول را تعادل میزند. همچنین بین زیبایی بصری و مسائل روانشناسی رابطه ی مستقیم وجود دارد. برای نمونه در طراحی صرافی بیشتر از رنگ های خنثی و ملایم استفاده می شود علت این است که می خواهیم توجه مشتری را به خود جلب کنیم.

در این قسمت است که معماری و روانشناسی باهم تلفیق می شوند. بهتر است در زمینه انتخاب رنگ حتما با یک طراح آشنا به رنگ شناسی مشورت کنید.در صرافی می توان از اشیا مختلف استفاده کرد مانند:استفاده از ساعت دیواری،قاب بندی،دیوارنگاره ها و….. هرکدام از اشیا می تواند حال و هوای متفاوتی را در فضا ایجاد کند و به کاربردن هوشمندانه آن ها بسیار مهم است.

در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی را راجع به طراحی صرافی بگوییم. خصوصیت هر کسب و کاری،بر طراحی داخلی آن تاثیر می گذارد. کسب و کار صرافی نیز ،رابطه ی مستقیمی با طراحی داخلی آن دارد. توجه به نیازهایی مانند امنیت، داشتن اعتماد، سرعت عمل در انجام کارها و داشتن آسایش در انجام کار، در سیرکولاسیون طراحی تاثیرگذار است.

دیزاین صرافی

در دکوراسیون داخلی یک فضا تعامل بین زیبایی و کارآمدی فضا بسیار مهم است. جلوگیری از اغراق، جلوگیری از بینظمی در فضا حائز اهمیت است،همچنین در طراحی صرافی چیدمان مهم است و اشیا نباید باعث کاهش کیفیت خدمات رسانی شوند. برای طراحی متفاوت توصیه می شود نمونه کارهای بیشتری ببینید تا بتوانید از اجزا به درستی در فضای خود استفاده کنید.

طراحی صرافی

در طراحی صرافی به طور جمع بندی باید به نکاتی اعم از نورپردازی،دکوراسیون داخلی،سیرکولاسیون حرکتی،نوع چیدمان،رنگ بندی،مسائل روانشناسی و… توجه داشت.

یکی دیگر از نکات مهم دیگر که در طراحی صرافی مهم است دقت به امنیت آن است.بهتر است برای طراحی صرافی از متریال مقاوم استفاده کنید.

استودیو معماری لند از طراحی تا اجرا همراه شما عزیزان می باشد.برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات استودیو معماری لند،با ما در تماس باشید.

مشاوره ی واتس آپ:09357218083

تلفن:09126290618

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *