نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس/09126290618

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس/09126290618

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس/09126290618

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس توسط تیم طراحی استودیو معماری لند.استودیو معماری لند طراح پروژه های لوکس ساختمانی،تجاری،اداری و.....است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس/09126290618

طراحی داخلی نمایشگاه خودرو

طراخی داخلی نمایشگاه خودرو یکی از مهم ترین طراحی ها در حوزه ی معماری است. طراحی داخلی نمایشگاه ماشین نیاز به دقت زیادی دارد.

در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس دانستن متریال های روز و سبک طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است.یکی از اصلی ترین نکات در طراحی داخلی نمایشگاه خودرو و ماشین توجه به نورپردازی آن است.

گروه لند استودیو دارای مدرک طراحی  لاتینگ در مسابقات بین المللی آلمان است.در طراحی لاتینگ نه تنها نوع چیدمان آن بلکه بالانس رنگی و تعادل رنگ در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

توصیه می شود در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین از متریال رفلکت دار استفاده شود تا نمایشگاه لوکس تر به نظر برسد.

ایجاد فضای گرم در محیط نمایشگاه به مشتری حس اطمینان می دهد و باعث می شود زمان بیشتری را در آن نمایشگاه سپری کند.

در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین بهتر اتاق مذاکرات جداگانه و لوکسی برای قرادادها در نظر گرفته شود و امکاناتی در آن اتاق تعبیه شود.

یکی از نکات مهم در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین توجه به ترکیب رنگ و هارمونی رنگ ها است.توصیه می شود از رنگ های گرم در فضای نمایشگاه ماشین استفاده شود تا به مشتریان حس اعتماد را القا کند و همچنین از استفاده از طرح های بسیار شلوغ در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین بهتر است خودداری شود.

به طور کلی در هر فضایی یک سری آیتم ها حرف اول را می زنند،برای مثال در طراحی طلافروشی مهم ترین عامل فراهم کردن بخش امنیت آن است و در طراحی رستوران مهم ترین عامل فراهم کردن بهداشت فضا است.

اما در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین مهم ترین عامل طراحی نور و لایتینگ آن فضا است.نور در جلوه ی ماشین ها تاثیر بسزایی دارد.

طراحی نمایشگاه ماشین و اتومبیل

ریزفضاهای مهم طراحی نمایشگاه ماشین

در طراحی نمایشگاه ماشین لوکس یکسری فضاها وجود دارند که بهتر است حریمی برای آن ها در نظر گرفته شود.برای مثال طراحی داخلی فضای مدیریت نمایشگاه.

فضای مدیریت و مذاکرات جز فضاهایی است که بهتر است به صورت جداگانه و اختصاصی طراحی شود.اکثر جلسات در آنجا برگذار می شود و رعایت حریم خصوصی در اولویت است.

توصیه می شود در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس ،جایگاه خاصی برای ماشین های ویژه طراحی شود تا خاص ترین و بروزترین محصول نمایشگاه را در آن بخش به نمایش بگذارند.

از دیگر نکات مهم در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین متریال های به کار برده در فضا است.بهتر است حداکثر از سه متریال در فضا استفاده کنید و بیش از حد فضا را شلوغ نکنید تافضای شما آشفته به نظر نرسد.

استودیو معماری لند با داشتن تیم طراحی قوی در حوزه ی لایتینگ آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.برای اطلاع از خدمات ما،با ما در ارتباط باشید.

09126290618

ریزفضاهای مهم طراحی نمایشگاه ماشین

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *