نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین/09126290618

نورپردازی نمایشگاه ماشین

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین/09126290618

در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین به عوامل گوناگونی می بایست توجه کرد،که یکی از این عوامل نورپردازی حرفه ای آن است.

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین لوکس/09126290618
طراحی داخلی نمایشگاه ماشین

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین

در نمایشگاه های ماشین می بایست حداکثر متریال های با کیفیت و روز دنیا را به کار برد و فضایی زیبا و لاکچری طراحی کرد زیرا از نظر عموم نمایشگاه ها یک فضای خاص و لاکچری به نظر می آیند. در طراحی نمایشگاه ماشین،اولویت طراحی نورپردازی آن است زیرا یک عامل مهم جهت نشان دادن زیبایی ماشین ها است.

این امر طبیعی است که وقتی یک ماشین جدید وارد نمایشگاه می شود از نظر موقعیت و نور و دیگر عوامل می بایست به نحوی قرار گیرد که در نظر عموم باشد. طراحی متناسب با فضای نمایشگاه،علاوه بر زیبایی باعث حس اعتماد در خریدار می شود.

همچنین طراحی اصولی نمایشگاه باعث می شود خریدار مدت زمان بیشتری را در آنجا سپری کند. همین موضوع باعث افزایش احتما خرید می شود.

بنگاه ماشین
دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین

نورپردازی نمایشگاه ماشین

اصلی ترین بخش طراحی داخلی نمایشگاه ماشین،طراحی نورپردازی آن است.توصیه می شود در طراحی نمایشگاه از نورهای طبیعی و مصنوعی به طور همزمان استفاده شود. استفاده از نورهای طبیعی باعث می شود دیتیل های ماشین به خوبی دیده شوند و همچنین از مصرف بی رویه برق جلوگیری می شود.

امروزه نورپردازی ها و لامپ های متفاوتی برای به نمایش گذاشتن اجسام به وجود امده است،یکی از این نورپردازی ها که امروزه بسیار باب شده است نورپردازی شش ضلعی است. این مدل نورپردازی باعث می شود ماشین به خوبی دیده شود و همچنین طراحی آن بسیار شیک است.

نورپردازی نمایشگاه ماشین

فضای نمایشگاه می بایست طوری طراحی شود تا خریداران به راحتی بتوانند ماشین مورد نظر خود را مشاهده کنند. این موضوع بسیار دارای اهمیت است.در طراحی نمایشگاه بهتر است از حداکثر فضای موجود،استفاده ی مناسب و بهینه را داشت. در نمایشگاه هایی با سقف بلند بهتر است از آینه ها و متریال منعکس کننده ی نور استفاده کرده تا جلوه ی ماشین ها چندین برابر شوند. فضای نمایشگاه می بایست طوری باشد تا خریدار از تمام جوانب خودرو مورد نظر خود را بررسی کند.

توصیه می شود اگر فضای محدودی دارید،سبک طراحی خود را شلوغ انتخاب نکنید و سبک های مدرن و مینیمال را در اولویت خود قرار دهید.هنر یک طراح در این بخش است که در طراحی ساده،فضایی را ایجاد کند تا مشتری به آن جذب شود.

برندهای ماشین

یکی از راه های نظم بخشیدن به فضاهای نمایشگاه،تفکیک هر بخش براساس برند و کمپانی است،تفکیک هربخش خرید هر ماشین را برای خریدار آسان تر می کند و همچنین دیدن برند در بخش های نمایشگاه حس اعتماد خریدار را بیشتر می کند. شما می توانید با درخواست خود حتما و حتما توصیه می شود در طراحی داخلی نمایشگاه از برندهای معتبر استفده کنید. در ادامه ی طراحی بحث رنگ بندی مطرح است.در رنگبندی نمایشگاه سعی داشته باشید از رنگ ها و متریال گرم استفاده کنید،همچنین از استفاده بیش از حد از رنگ های جیغ بپرهیزید.

تم رنگی مناسب در فضای نمایشگاه دید بصری مشتری را نیز بهتر می کند.ترکیب رنگی هر فضا رابطه ی مستقیمی با جذب مشتری دارد.

بهتر است در پالت رنگی خود حداقل دو و حداکثر از چهار پالت رنگی استفاده کنید.  شما می توانید برای تفکیک بین خودروها از نور و رنگ استفاده کنید که امروزه لاین های نوری بسیار ترند و محبوب هستند. همچنین خودروی روز نمایشگاهتان را می توانید بر روی یک استند قرار دهید تا به خوبی دیده شود.

بهتر است از ابزار جدا کننده برای تفکیک ماشین ها انجام ندهید و این تفکیک براساس نور و متریال صورت گیرد.

پلان آزاد در طراحی نمایشگاه ماشین

از نظر مسائل روانشناسی پلان آزاد یکی از راه ها جذب مشتری است.برای مثال مشتری در فضایی که بتواند در آن راحت حرکت کند و تمام ماشین ها را زیر نظر داشته باشد بیشتر جذب می شود در مقابل فضایی که ایزوله باشد.

فضای داخلی نمایشگاه می بایست طوری طراحی شود تا حس دعوت کنندگی داشته باشد.توصیه ی اکید می شود تمام فضای نمایشگاه ماشین را براساس پلان آزاد طراحی کنید. این موضوع باعث می شود خریدار بیشتر در فضای شما بماند و شانس خرید ماشین بالا می رود.در پلان آزاد این حس به مشتری داده می شود که چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.

همچنین بخش مدیریت و فضای صور حساب و…بهتر است به صورت نیمه باز طراحی شود و کاملا پوشیده نشود(استفاده از شیشه های هوشمند گزینه ی مناسبی است). متریال انتخاب شده در فضای نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است سعی کنید از متریال منعکس کننده نور در فضای خود استفاده کنید.تمام نکات بالا باعث ایجاد حس مثبت در مشتری و خریدار می شود همچنین فضای شما را بزرگتر از حالت واقعی نشان می دهند.

ترکیب رنگی فضای نمایشگاه

بسیاری از نمایشگاه ها از رنگ سفید مطلق استفاده شده است که جلوه ی چندان زیبایی ندارد.رنگ سفید در کنار دیگر متریال ها فضای مناسب تری را ایجاد می کند.

اگر با برند و کمپانی خاصی کار می کنید بهتر است در فضا از رنگ های برند آن کمپانی اسفاده کنید.اگر از برند خاصی استفاده نمیکنید بازی با رنگ و متریال ها یک فضای خاص و زییا را ایجاد می کند.

بهتر است فضای طراحی خود را به شخصی بسپارید که در نورپردازی کاملا مسلط و حرفه است.

استودیو معماری لند،دارای تجربه ی کافی در این زمینه است و با برندها و نورپردازی های معروفی مانند گروه لایتینگ تخصصی فاد همکاری داشته است

اشیا نمایشگاه ماشین

در طراحی مبلمان نمایشگاه می توانید از سبک های مینیمال و مدرن استفاده کنید تا خریدار به راحتی بتواند روی آن بنشیند.اگر فضای مدرنی دارید می توانید از مبلمان ها و المان های خاص نیز استفاده کنید.

طراحی یک نمایشگاه خودرو با ماشین های لوکس همیشه در ذهن خریدار باقی می ماند.طراحی در هر حرفه ای امروزه حرف اول را می زند.

برای مشاوره ی رایگان و اطلاع از خدمات استودیو معماری لند با ما در ارتباط باشید:

09126290618

مبلمان نمایشگاه
طراحی نورپردازی نمایشگاه ماشین
طراحی نمایشگاه ماشین
دکوراسیون نمایشگاه ماشین
طراحی فضای خودرو
طراحی نمایشگاه ماشین
b3dac3113854657.602fe7bc866a4
طراحی نمایشگاه ماشین
sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *