نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی پروتئینی

طراحی داخلی پروتئینی
8c3fdb104111071.5f5b8b6fcdc441

طراحی پروتئینی

امروزه کسب و کار سوپر پروتئینی ها رونق پیدا کرده،و همین امر باعث شده طراحی پروتئینی ها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. طراحی سوپر پروتئینی از حساسیت بالایی برخوردار است و به نکاتی اعم از :رنگ بندی،چیدمان،تجهیزات و…زیرا رعایت کردن هرکدام از نکات ریز و درشت باعث می شود مشتری مغازه ی شما را برای خرید انتخاب کند. همانطور که خودتان نیز می دانید،امروزه مردم تمایل به خرید از مغازه هایی با ظاهر آراسته را دارند و در صورت طراحی غیراصولی مغاره ی خود راندمان کاری شما به شدت پایین می آید زیرا طراحی داخلی در همه ی زمینه ها باعث می شود مشتری حس اعتماد به آن مغازه را داشته باشد و باعث آسایش ارباب رجوع شود.

نتیجه می گیریم،امروزه طراحی داخلی مغازه پروتئینی و سوپر پروتئینی ها حائز اهمیت است و باعث افزایش درآمد بیشتر شما می شود.

در طراحی پروتئینی چه تجهیزاتی لازم است؟

  • ترازو صنعتی
  • چرخ گوشت صنعتی
  • دستگاه ساخت همبگر(اتوماتیک،نیمه اتوماتیک)
  • دستگاه سوسیس پرکن
  • دستگاه برش کالباس(اتوماتیک،نیمه اتوماتیک)
  • قفسه و ریل های فروشگاهی
  • سردخانه بالای صفر
  • انواع یخچال ها(ایستاده،خوابیده،ویترینی و..)
  • میز چک اوت
طراحی داخلی پروتئینی

بهداشت در سوپر پروتئینی

طراحی داخلی پروتئینی،از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا باید بهداشت در آ« رعایت شده باشد،و فضاها تفکیک شده در کنار هم قرار بگیرند.

در طراحی داخلی پروتئینی نظم و بهداشت رابطه ی مستقیمی دارند و عدم رعایت هرکدام از آن ها باعث ایجاد بی نظمی می شود.

طراحی داخلی پروتئینی:عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد نظم در مغازه ی شما شوند.این موارد اعم از:رعایت استانداردها در طراحی قفسه ها،عملکرد کارکنان،تفکیک یخچال ها،تفکیک فضای تمیز و کثیف و ….

رعایت تمام نکات بالا باعث ایجاد حس امنیت و نظم در مشتری می شود،همین باعث متمایز شدن مغازه ی شما در این کسب و کار پررونق می شود.

یکی از نکات دیگر،که باعث رعایت بهداشت در فضای شما می شود،استفاده از تهویه ی مناسب در پروتئینی است.رعایت نکردن بحث تهویه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری داشته باشئ و محصولات شما را فاسد کند.همچنین توصیه ی می شود بخش شست و شو به صورت مستقیم در دید عموم قرار نگیرد و توسط پارتیشن از بخش عمومی جدا گردد.

طراحی داخلی پروتئینی :فراموش نکنید امروزه اماکن بهداشتی،ضوابط سختگیرانه تری را لحاظ کرده اند و شما قبل از طراحی و اجرا باید همه ی آن ها را رعایت بکنید در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود بی آید.

دکوراسیون پروتئینی

رنگبندی و ترکیب بندی مصالح

طراحی داخلی پروتئینی

یکی از نکاتی که در فضای داخلی پروتئینی باید توجه داشت،استفاده از مصالح مناسب و رنگبندی آن ها است. به همین علت امروزه،از دانش معماری و دکوراسیون داخلی در طراحی مغازه پروتئینی استفاده می شود.بهتر است در فضاهای تجاری از رنگ های خنثی استفاده کنید،زیرا رنگ های خنثی باعث،ایجاد نقطه ی عطف روی محصولات می شوند.

توصیه می شود در طراحی پروتئینی،از رنگ های بیش از حد جیغ به میزان زیاد استفاده نکنید،زیرا باعث سردرگمی در مغازه می شود.

رنگ کلی فضا و تجهیزات بهتر است به گونه ای باشد،تا باعث ایجاد آرامش و حس اعتماد در مغازه شود.رعایت نکات بالا باعث ایجاد حس امنیت و اعتماد در فضای شما می شود،و مشتریان تمایل دارند زمان بیشتری را در فروشکاه شما بگذرانند و همین عامل باعث افزایش فروش شما می شود.

اگر به بسته بندی های سوپر پروتئینی دقت کرده باشید،در آن ها از رنگ های خنثی استفاده شده است،به همین ترتیب بهتر است ، استفاده از رنگ های خنثی در داخل مغازه خود غافل نشوید.

همچنین استفاده از رنگ های خنثی و روشن باعث می شود مغازه ی شما تمیز تر و بهداشتی تر به نظر برسد.

کلام آخر

در طراحی داخلی پروتئینی،بهتر است به رنگبندی و مصالح دقت کنید،همچنین استفاده از رنگ های روشن در مغازه،توصیه می شود.علاوه بر همه ی نکات بالا،رعایت بهداشت جز مهم ترین نکاتی است که نباید از آن غافل شوید.

استودیو معماری لند،از طراحی تا اجرا کنار شما عزیزان می باشد.برای مشاوره ی رایگان و بهره مندی از خدمات استودیو معماری لند،با ما در ارتباط باشید.

دکوراسیون پروتئینی

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *