نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی کافه و رستوران/09126290618

طراحی داخلی کافه و رستوران/09126290618

طراحی داخلی کافه و رستوران

طراحی داخلی کافه و رستوران امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.استودیو معماری لند فضای شما را با بهترین متریال و مقرون به صرفه ترین قیمت،طراحی و اجرا می کند.برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی داخلی کافه و رستوران

هزینه طراحی داخلی کافه و رستوران با عوامل مختلفی در ارتباط است.طراحی رستوران بسته به سبک آن و متراژ رستوران از یک هفته تا یک ماه زمان می برد.

د رستوران می بایست یک سری ضوابط رعایت شود.از مهم ترین نکات طراحی داخلی رستوران،طراحی دریچه ها و تهویه آن است.

استفاده از تهویه مناسب در رستوران ها یکی از نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

هزینه طراحی رستوران بسته به سبک آن متفاوت است.در مجموعه ی لند استودیو قیمت ها به صورت متری حساب می شوند.

هزینه طراحی داخلی کافه و رستوران براساس طرح آن برآورد می شود.در مجموعه ی لند استودیو بعد از طراحی داخلی کافه و رستوران دیتیل اجرایی و برآورد هزینه(تقریبی)نیز در اختیار کارفرما قرار می گیرد.

استفاده از متریال مناسب،نورپردازی حرفه ای،هارمونی رنگ ها و…..از عوامل موثر در جذب مشتری است.توصیه می شود از گیاهان طبیعی داخل رستوران استفاده شود.

رستوران ها انواع مختلفی دارند که هرکدام دارای طراحی ویژه خود هستند.برای مثال طراحی داخلی کافه کاملا متفاوت از طراحی داخلی یک رستوران است.

هزینه ی طراحی و اجرای رستوران چقدر است؟

هزینه ی طراحی و اجرای رستوران چقدر است؟

طراحی داخلی کافه و رستوران

طراحی داخلی کافه و رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است.یکی از نکات طراحی داخلی رستوران،باعث جذب مشتری بیشتر می شود.

امروزه مردم ابتدا از ظاهر رستوران آن را قضاوت می کنند و سپس غذای آن کافه و رستوران را تست می کنند.ظاهر خوب + کیفیت غذای عالی سبب معروف شدن سریع تر رستوران شما می شوند.

در طراحی داخلی کافه و رستوران به نورپردازی باید توجه ویژه ای شود.نورپردازی نه تنها در بخش داخلی رستوران،بلکه در تمامی مشاغل بسیار مهم است.نورپردازی حرفه ای،طراحی شما را چندین برابر زیباتر نشان می دهد.

ترکیب رنگی نیز یکی از نکاتی است که نباید در طراحی داخلی کافه و رستوران از آن غافل شد.یکی از سبک های پرطرفدار در طراحی داخلی رستوران،سبک لافت می باشد.در سبک لافت،بتن یکی از متریال اصلی آن است.

ترکیب بتن با کاشی های طرحدار بسیار سبک زیبایی را پدید می آورد.به طور کلی توصیه می شود در طراحی داخلی رستوران از متریال با کیفیت استفاده شود.زیرا رستوران جز فضاهای بهداشتی به شمار می آید و تمیزی و نظافت در آن حرف اول را می زند.

طراحی بخش  آشپزخانه رستوران ضوابط ویژه خود را دارد.ابزارهای استفاده شده در بخش آشپزخانه بسیار مهم است.حتی برند دستگاه ها نیز حائز اهمیت است،زیرا در پخت و پز تاثیر فراوانی دارد.

در طراحی داخلی کافه و رستوران به طور کلی به نکات زیر بهتر است توجه کنید:

نورپردازی

ترکیب رنگ ها

نوع چیدمان

بهداشت

و……

 

دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران مدرن،یکی از سبک های معماری است که امروزه بسیار مطرح شده است.در طراحی داخلی رستوران مدرن بیشتر فضا را ،با استفاده از المان ها و نورپردازی های مدرن دیزاین می کنند.

طراحی داخلی رستوران مدرن براساس نوع سلیقه کارفرما انجام می گیرد.در طراحی نکاتی اعم از رنگ بندی ،تم فضا،بودجه کارفرما و….بسیار مهم است.

در طراحی داخلی رستوران رعایت تمامی نکات بهداشتی حائز اهمیت است و مانند طراحی پروتئینی نکات و ضوابط خاص خود را دارد.

طراحی داخلی رستوران سنتی کاملا متفاوت از طراحی داخلی رستوران مدرن و کلاسیک است.طراحی داخلی رستوران سنتی معمولا به صورتی انجام می گیرد که افراد بتوانند مدت زمان طولانی را در آنجا سپری کنند.

نورپردازی در رستوران ها

امروزه بسیار المان های نوری زیادی در بازار عرضه شده اند که قدرت نور،شکل،کاربرد و….آن ها متفاوت است.امروزه لایتینگ های خطی در بازار بسیار ترند شده اند  و دارای شدت نوری بسیار زیادی هستند.

از انواع لایتینگ ها که برای طراحی داخلی رستوران مناسب است می توان به نورهای خطی،اسپات ها،لوسترها و….اشاره کرد.

نورهای نئون فلکسی و انواع آن ها نیز در طراحی داخلی رستوران بسیار زیاد استفاده می شوند.این نورها به دلیل خاصیت انعطاف پذیری آن در جاهای مختلفی به کار برده می شوند.

نورهای نئون فلکسی دارای رنگ های مختلفی است.علاوه بر نورهای نئون فلکسی می توانید از نورهای بک لایت نیز در طراحی داخلی رستوران استفاده کنید.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *