نمونه کارها
تماس با ما

طراحی داخلی کافه/09126290618

طراحی داخلی کافه/09126290618

طراحی داخلی کافه/09126290618

امروزه در طراحی داخلی کافی شاپ اغلب از طرح های مدرن و نئوکلاسیک استفاده می کنند.زیرا مردم اکثر تایم فراغت خود را در کافه ها می گذرانند.

طراحی داخلی کافه/09126290618

طراحی داخلی کافه رستوران

توصیه می شود قبل از اجرای رستوران،آن را در فضای سه بعدی طراحی کنید تا واقف بر محیط داخلی خودتان باشید. دکوراسیون رستوران یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری می باشد. یک رستوران خوب،زمانی به شهرت می رسد که علاوه بر کیفیت غذای خوب،درای محیط مناسب و اصولی باشد.

امروزه کسب و کار رستوران ها نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است و همچنین بازدهی بالایی دارند،اما در بین آن ها تعداد خاصی هستند که معروف هستند و همه ی ما آن ها را می شناسیم.دلیل معروف بودن این رستوران ها کیفیت خوب و فضای مناسب آنها هستند. اگر یک ایده جدید در رستوران پیاده سازی شود،شمارا از سایر رقبا متمایز می کند.

در انتخاب سبک رستوران خود حداکثر حساسیت را به خرج دهید.ترحیجا سبکی را انتخابی کنید که هرگز از مد نیوفتد.شما بسته به کارایی کافه و رستوران خود می توانید انواع سبک های طراحی را انتخاب کنید.

در طراحی داخلی رستوران ها،سبک های وسیعی وجود دارد و شما می توانید بسته به سلایق خود یک سبک را برای طراحی داخلی رستوران خود انتخاب کنید.

چیزی که باعث برند و معروف شدن یک رستوران می شود،بی شک دکوراسیون داخلی آن است. طراحی داخلی کافه و طراحی داخلی رستوران بعضی از المان های مشترک دارند.

طراحی داخلی کافه مدرن

آیا تا به حال وقتی وارد یک رستوران شده اید حس منفی داشته اید و یا برعکس؟تمام این حس به دیزاین و طراحی داخلی کافه و رستوران برمیگردد.برای مثال ممکن است طراح، از رنگ هایی استفاده کرده باشد که شما در آن دچار استرس شوید.تمام قدرت یک طراح در ایجاد فضای مدرن در حین کاربردی بودن آن فضا است.

هرگز از طراحی داخلی هیچ فضایی به  خصوص رستوران غافل نشوید،زیرا طرح خوب باعث رونق کسب و کار شما می شود.

طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی داخلی کافه رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر مشتری،اول جذب طراحی یک رستوران می شوند و سپس غذای آن را تست می کنند. به طور کلی برای انتخاب هر رستورانی اول به تمیزی و دیزاین آن دقت می کنیم.در همین راستا از تاثیر بسزای طراحی داخلی کافه و رستوران غافل نشوید. در دکوراسیون رستوران عوامل مختلفی اعم از:سقف،کف،متریال،پوشش و….تاثیر  دارند.

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب سبک رستوران مساحت فضا است،برای مثال برای محیط های کوچک ترجیحا سبک مدرن بهتر از سبک کلاسیک است.توصیه می شود در فضاهای کوچک از مبلمان های کم و ساده استفاده شود تا رستوران بیش از حد شلوغ دیده نشود.

ولی در رستوران های بزرگ می توان از سبک های کلاسیک نیز استفاده کرد،همچنین در انتخاب سبک میز و صندلی ها دستتان باز است.شما می توانید از طریق یک جداکننده ی گیاهان بین میز ها فاصله بیندازید.

طراحی داخلی رستوران توسط تیم استودیو لند

دکوراسیون خاص رستوران  امضای کار شما است و بعد از مشهور شدن شما،مردم شما را به سبک رستوران شما میشناسند. مشتری ها بر اساس طراحی داخلی شما تصمیم میگرند که رستوران شما را برای صرف غذا انتخاب کنند یا خیر(این موضوع در فودکورت ها به وفور دیده می شود). از این رو طراحی داخلی رستوران مهم است.

طراحی رستوران مدرن

در طراحی رستوران مدرن نباید بیش از حد از عناصر شلوغ استفاده کرد همچنین در طراحی رستوران مدرن بهتر است از رنگ های خنثی و ملایم استفاده کرد. هیچ کدام از عناصر منبت و گچ کاری های کلاسیک نباید در رستوران مدرن به کار برده شود.

اگر شما هم به سبک کلاسیک و هم به سبک مدرن علاقه دارید،می توانید سبک نئوکلاسیک را در طراحی داخلی خود استفاده کنید.

طراحی داخلی کافه رستوران

سبک های طراحی داخلی رستوران

سبک های مختلفی برای طراحی داخلی رستوران وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به چندتا از آن ها بپردازیم.

طراحی رستوران به سبک مصری:

طراحی به سبک مصری یعنی طراحی با آجر و متریال بومی سخت.طراحی داخلی رستوران به سبک مصری هنوز در ایران انجام نشده است و بسیار سبک متفاوتی است که می تواند هر مشتری را جذب کند.

طراحی رستوران به سبک مدرن:

طراحی رستوران به سبک مدرن بسیار زیاده دیده می شود که از کشورهای غربی به ایران آمده است و بسیار سبک  زیبا و خاصی است.

طراحی رستوران به سبک کلاسیک:

طراحی رستوران به سبک کلاسیک معمولا در کشورهای حوزه ی خاورمیانه دیده می شود.زیرا از قدیم ایام مردم حوزه ی خاورمیانه عاشق تجمل گرایی بوده اند.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *