نمونه کارها
تماس با ما

طراحی دکوراسیون داخلی صرافی

طراحی دکوراسیون داخلی صرافی
72907b250fd6dd239814104e814e72ff

طراحی صرافی

طراحی دکوراسیون داخلی صرافی،از اهمیت بالایی برخوردار است.شما می توانید برای بهره مند شدن از خدمات استودیو معماری لند،با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی صرافی

طراحی صرافی،جز مشاغل حساس و خاص در جامعه به شمار می آید.در طراحی داخلی صرافی،توجه به جزئیات ضروری است .در دکوراسیون صرافی،توجه به خواسته های مشتری و تلفیق آن با معماری مهم است.در اجرای صرافی توجه به متریال مستحکم و روز دنیا و همچنین تلفیق آن با خلاقیت و نوآوری و استفاده از استانداردهای جهانی می تواند راندمان کاری شما را به صورت چشم گیری افزایش دهد. استودیو معماری لند،طی سال ها تجربه توانسته است پروژه های زیادی را در راستای طراحی دکوراسیون داخلی صرافی انجام بدهد.

طراحی صرافی

طراحی داخلی صرافی،مانند طلافروشی مهم است. در طراحی صرافی،توجه به نور حائز اهمیت است.توصیه می شود از لوسترها،هالوژن ها،نورهای خطی و اسپات،چراغ های دیواری و مخفی و…در طراحی صرافی خود استفاده کنید،زیرا باعث می شوند زیبایی صرافی شما چندین برابر شود. صرافی ها باید دارای سیستم اعلان حریق و سیستم امنیتی باشند.

دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت و ضد گلوله و شیشه های دو جداره ،باعث بالا رفتن امنیت در صرافی می شوند و در پی آن حس اعتماد در مشتری بالا می رود.پیش خوان صرافی،بهتر است به صورت ساده و سازمان یافته طراحی شود تا نظم بیشتری در صرافی حاکم باشد،همچنین صندلی های جلوی پیشخوان برای راحتی مشتری در نظر گرفته می شود. گاو صندوق و اسناد رسمی،بهتر است در جای امن و نزدیک به مدیریت تعبیه شود، همچنین توصیه می شود کابینت های بخش آشپزخانه صرافی در دید عموم نباشند.

طراحی دکوراسیون داخلی صرافی

دکوراسیون داخلی صرافی

طراحی دکوراسیون صرافی،در زیبایی صرافی بسیار مهم است. در طراحی صرافی می توانید، از ورق های چوبی ام دی اف، انواع سنگ ها‌‌ و قفسه های فلزی و شیشه های رنگی استفاده کنید. کیفیت مواد انتخاب شده و ترکیب رنگی آن ها،جلوه ی متفاوتی به صرافی می دهد.

در انتخاب رنگ مناسب برای صرافی خود،غافل نشوید. هر رنگ القای حس متفاوتی است،بهتر است در طراحی صرافی رنگ هایی به کار ببرید که حس امنیت ها را افزایش بدهد.یادتون باشه که رنگ های پاستلی ،امروزه ترند هستند. استودیو معماری لند با تیم طراح و اجرا متخصص خود، می تواند شما عزیزان را در انتخاب سبک صرافی،ترکیب رنگی،نورپردازیو…راهنمایی کند.

استودیو معماری لند در تلاش است،با مناسب ترین قیمت بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه بدهد.

استودیو معماری لند
طراحی صرافی

در طراحی صرافی چه لوازمی مورد نیاز است؟

لوازم بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی صرافی ضروری می باشند. موارد لازم در طراحی داخلی صرافی، اسکرین هایی برای نمایش اخبار ارزی روزانه و خرید و فروش انواع ارز ها،کامپیوترها و مانیتورها می باشد. همچنین برای رفاه مشتریان،بهتر است صندلی هایی در نظر گرفته شوند تا در انتظار بمانند. اگر صرافی بزرگ باشد،برای نظم بخشیدن به آن بهتر است از یک اعلام کننده ی نوبت الکتریکی و یک صفحه ی پیشخوان بزرگ استفاده کرد.رعایت تمام نکات بالا ضروری است،و باعث ایجاد نظم و امنیت در صرافی می شود.صرافی ها نیز مانند بانک ها و طلافروشی ها ممکن است،مورد سرقت قرار بگیرند،به همین علت توجه به امنیت آن ضروری است.

صرافی ژورنالی

در طراحی دکوراسیون داخلی صرافی،بهتر است با متخصصین این حوزه مشورت کنید.شما می توانید با تماس با کارشناسان ما،انواع مدل های طراحی داخلی صرافی ایرانی و سبک های ژورنالی و سبک های اروپایی را مشاهده کنید و با توجه به متراژ مغازه ی خود،بهترین سبک را برای شما طراحی کنیم. در طراحی دکوراسیون داخلی صرافی نیاز به فضاهای متفاوتی است،که استانداردهای آن باید در هر بخش رعایت شوند.فضا ها باید شفاف باشند و دسترسی مستقیم داشته باشند،تا ارباب رجوع سردرگم نشود و بتواند هرچه سریع تر کار خود را پیش ببرد.

استودیو معماری لند با متخصصین خود،می تواند شما را در زمینه طراحی،انتخاب رنگ ، مسائل رواشناسی فضاو…. راهنمایی کند. برای مشاوره ی رایگان و اطلاع از خدمات استودیو معماری لند،با ما در تماس باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی صرافی
sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *