نمونه کارها
تماس با ما

طراحی صرافی مدرن و لوکس

طراحی صرافی مدرن
818aba89819529.5e01e6990c831

صرافی مدرن

طراحی صرافی مدرن ،یکی از اصلی ترین نکات جلب توجه مشتری می باشد.در طراحی صرافی به نکات مهمی اعم از،نورپردازی،ترکیب رنگی،چیدمانو….باید توجه کرد.

یکی از روش های جلب توجه مشتری و ایجاد همکاری با آن ها،بی شک طراحی داخلی صرافی است. طراحی صرافی،مراحل و قوانین مختلفی دارد توجه به هرکدام از نکات می تواند نتیجه ی مطلوبی را در طراحی و اجرا داشته باشد،همچنین اگر نکات به درستی رعایت نشوند صرافی شما راندمان پایینی خواهد داشت. در دکوراسیون داخلی صرافی توجه به نکاتی مانند:طراحی لایتینگ،طراحی درست و استاندارد مبلمان ها و چیدمان آن ها،متریال مورد استفاده اخمیت دارد.

متخصصین استودیو معماری لند،از طراحی تا اجرا کنار شما عزیزان می باشند.

طراحی صرافی مدرن:

صرافی های داخل مرکز تجاری از جمله محل هایی هستند که روزانه افراد بیشماری به آنجا مراجعه می کنند. یکی از نکاتی که باعث ایجاد رقابت در این عرصه می شود،طراحی شیک صرافی می باشد،زیرا امروزه مردم به زیبایی محلی که در آن قرار می گیرند،توجه زیادی می کنند. در نتیجه به طراحی داخلی صرافی و محلی که طولانی مدت در آن قرار دارید اهمیت ویژه ای دهید.

برای مثال اگر نور محل شما به اندازه کافی نباشد،علاوه بر عدم جلب مشتری،باعث ضعیف شدن چشمان شما نیز می شود.

طراحی صرافی مدرن

طراحی صرافی مدرن

دکوراسیون داخلی صرافی،ارتباط مستقیم با افزایش توجه مشتری به سمت مغازه می باشد.به همین علت امروزه طرحی داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است،به خصوص طراحی محل های که رفت و آمد زیادی دارند باید به صورت اصولی انجام شوند تا مانع ناهنجاری در محیط نشوند.

در دکوراسیون داخلی صرافی علاوه بر زیبایی،به امنیت آن نیز باید توجه کرد. همچنین توجه به امکانات صرافی نیز توصیه می شود.استفاده از سیستم های هوشمند در طراحی صرافی می تواند امنیت و زیبایی صرافی را افزایش دهد.علاوه بر استفاده از تکنولوژی در صرافی می توان از اکسسوری های کوچک مانند گلدان،تابلو،…بهره برد که نقش مهمی در طراحی دارند.

مبلمان و چیدمان آن در صرافی

یکی از قسمت های مهم طراحی تجاری،دکوراسیون داخلی صرافی می باشد،در طراحی صرافی به نوع مبلمان آن باید توجه کرد.در طراحی مبلمان به نکاتی مانند ابعاد،اندازه،طرح،رنگ،متریال و….. توجه کنید.مبلمان یک صرافی متشکل از قسمت مدیریت، کارمندان و ارباب رجوع می شود که نقش مهمی در طراحی داخلی صرافی دارد.

مبلمان ها باید به صورت استاندارد طراحی شوند،که علاوه بر حفظ سلامتی کامندان باعث راحتی مشتری و حفظ سلامت آن ها نیز شوند. در نتیجه در طراحی صرافی از نوع مبلمان،شیک بودن آن،رعایت استاندارهای آنو…غافل نشوید.نوع چیدمان مبلمان ها باید به صورتی باشد که رفت و آمد آسان باشد،در طراحی صرافی توصیه می شود حداقل استانداردها را رعایت کنید تا بازدهی صرافیتان پایین نیاید.

طراحی صرافی

امنیت در طراحی صرافی

در صرافی مبالغ بالایی جا به جا می شوند،و هرکجا پول باشد بحث امنیت در آن مهم است. در نتیجه ایجاد امنیت در طراحی صرافی اصلی ترین و مهم ترین نکته ای است که در دکوراسیون داخلی آن باید رعایت شود. امروزه به دلیل بهره مندی از تکنولوژی وسایل مختلفی برای ایجاد امنیت در صرافی وجود دارند. با طراحی و اجرای اصولی صرافی می توان امنیت آن را به بالاترین حد ممکن ایجاد کرد.

دکوراسیون داخلی صرافی

نورپردازی و ترکیب رنگی در صرافی

ترکیب رنگی مناسب در طراحی صرافی و ایجاد هارمونی بین مبلمان ها و دیوارهای صرافی یکی از اصول اولیه ی دکوراسیون داخلی است. در طراحی صرافی توصیه می شود از علم روانشناسی استفاده کنید،بهتر است در دکوراسیون داخلی صرافی از رنگ های خنثی و ملایم استفاده کنید،زیرا باعث جلب اعتماد و افزایش تمرکز کارمندان می شود.

همچنین یکی از مراحل طراحی داخلی صرافی توجه به نورپردازی آن می باشد،توصیه می شود در قسمت های مختلف صرافی نقطه ی عطف ایجاد کنید تا زیبایی صرافیتان چندین برابر شود. امروزه امکانات مناسبی برای طراحی لایتینگ وجود دارد،شما میتوانید از ترکیب نورهای خطی و اسپات استفاده کنید.

با توجه به نورپردازی خود،می توانید باعث ایجاد فضایی قایل اعتماد شوید،همچنین رفاه کارمندانتان را نیز تعبیه کنید. در نتیجه از طراحی نورپردازی تخصصی صرافی خود غافل نشوید.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *