نمونه کارها
تماس با ما

طراحی طلافروشی

طراحی داخلی صرافی

امروزه اولین چیزی که فرد را برای ورود به یک مغازه جلب میکند دکوراسیون داخلی آن مغازه است.با افزایش رقابت در بین طلافروشان اولین چیزی که باعث می شود مشتری سمت مغازه ای کشیده شود طراحی آن است.استودیو معماری لند طی سال ها تجربه توانسته است نقاط قوت در طراحی طلافروشی را جمع آوری کند و جز طراحان مطرح، طراحی های خاص شود.

امنیت در طلافروشی

طراحی طلافروشی :چون طلا فلز ارزشمندی است،بسیاری از مشتریان حاظر هستند آن را از جای بسیار مطمین و لوکس تهیه کنند به همین دلیل طراحی لوکس طلافروشی باعث افزایش جذب مشتری می شود.

طراحی طلافروشی همچنین یکی از اصلی ترین موضوع اجرای آن با حداکثر امنیت است.تلفیق هنر و امینت در طلافروشی بسیار حایز اهمیت است.به طور کلی اگر طلافروشی از نظر زیبایی بی عیب و نقص باشد ولی امنیت آن به خوبی لحاظ نشده باشد پروژه ای ناموفق خواهد بود.

متریال و نورپردازی در طلافروشی

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی طلافروشی باید توجه کرد متریال و نورپردازی آن می باشد.

چون طلا فلز تجملاتی است نور پردازی مغازه باید به گونه ای باشد که باعث افزایش جلوه ی طلا بشود به همین دلیل استفاده از نورپردازی گرم در طلافروشی توصیه می شود.

طراحی طلافروشی همچنین به دلیل زرق و برق بودن طلا متریال باید به گونه ای انتخاب شوند که باعث افزایش درخشانی طلا شوند تا بیشتر به چشم بیاید به همین دلیل توصیه می شود از متریال های براق و دارای رفلکت استفاده کرد مثل ورق استیل،سنگ،آینه،….

طراحی داخلی طلافروشی

تکنولوژی در طلافروشی

طراحی طلافروشی

رفته رفته با بالا رفتن آگاهی انسان،تکنولوژی نیز پیشرفت می کند.یکی از مواردی که باعث می شود امنیت طلافروشی بالا برود استفاده از متریال های دیجیتالی است.متریال های دیجیتالی را در قسمت های مختلف طلافروشی میتوان تعبیه کرد.مانند:

1:استفاده از اثر انگشت برای باز و بسته کردن ویترین به جای روش های قدیمی مانند قفل

2:استفاده از جک های پایه ای برای بستن و مخفی کردن ویترین ها به جای روش های قدیمی(جمع آوری طلاها توسط نیروی انسان از پشت ویترین)

3:استفاده از شیشه های اسمارت برای مخفی کردن طلاهای خاص

دکوراسیون داخلی طلافروشی

نور

طراحی طلافروشی

طراحی نور در طلافروشی بسیار حائز اهمیت است.در طلافروشی می توان علاوه بر استفاده از لوستر از نورهای خطی و اسپات نیز استفاده کرد.

یکی از مسائل مهم که در طراحی طلافروشی باید به آن توجه کرد طراحی لایتینگ است،بهتر است در طراحی لایتینگ از چراغ های با طیف نوری زرد استفاده کرد.

کلام آخر

در طراحی طلافروشی توجه به نکات زیر بسیار حائز اهمیت است و برای داشتن یک طلافروشی کارآمد حتما باید به نکات زیر توجه داشت.

امنیت در طلافروشیمسائل زیبایی شناسی
متریال با دوام و باکیفیتتناسبات رنگی
نورپردازینقطع عطف

معماری بازی آگاهانه با احجام ترتیب یافته در زیر نور است

لوکوربوزیه

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *