نمونه کارها
تماس با ما

طراحی مطب مامایی

دیزاین مطب مامایی

طراحی مطب مامایی

طراحی مطب مامایی

طراحی مطب مامایی از این جهت قابل اهمیت است که اکثر مراجعه کنندگان آن مادرانی هستند که در انتظار تولد فرزندانشان می باشند. از این رو طراحی اصولی مطب مامایی از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است با طراحی مناسب،حس آرامش و اعتماد به نفس را به مادران انتقال داد. یکی از موارد  استفاده ی موثر در مطب مامایی می توان به گیاهان زینتی اشاره کرد که با خود حس شادابی و نشاط را داخل مطب می آورند. توصیه می شود در طراحی مطب مامایی از مبلمان های مناسب و راحت استفاده شود.

دکوراسیون مطب مامایی

نورپردازی در مطب مامایی

در دکوراسیون مطب مامایی توصیه می شود به نورپردازی اهمیت داده شود،زیرا پزشکان در این بخش اکثرا با مادران باردار در ارتباط هستند و لازم است تا آن ها را با دقت مورد معاینه قرار دهند و هر اشتباه کوچکی ممکن است جان مادر و بچه را به خطر بیندازد.

طراحی مطب مامایی:

استفاده از نورهای خطی و اسپات و تلفیق آن ها می توانند زیبایی مطب شما را چندین برابر کنند. همچنین بهتر است از نورهای آفتابی و مهتابی به طور همزمان استفاده شوند.

متریال

متریال مورد استفاده در تمام مراکز بهداشتی بایر به گونه ای باشند تا باعث جلوگیری از پخش میکروب ها در فضا شوند.بهتر است برای طراحی مراکز درمانی و بهداشتی خود،آن را به یک تیم متخصص بسپارید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

در طراحی مطب بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید تا حس آرامش را به فرد مراجعه کننده بدهند.

دیزاین مطب مامایی

کلام اخر

استودیو معماری لند با تیم تخصصی خود در طراحی مراکز بهداشتی،درمانی،مطب و … آماده ی خدمات رسانی به شما همکاران عزیز می باشد.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *