نمونه کارها
تماس با ما

نکاتی مهم در طراحی صرافی

نکاتی مهم در طراحی صرافی
نکات مهم در طراحی صرافی

طراحی صرافی

نکاتی مهم در طراحی صرافی باید توجه شود،ما قصد داریم در این مقاله به اهمیت این نکات بپردازیم.

توصیه می شود طراحی صرافی خود را،به متخصصین این کار بسپارید. تابلو اعلانات، سیستم نوبت دهی و چیدمان صندلی ها از نکاتی است،که باید به آن توجه کنید.

همواره توجه داشته باشید،ایجاد امنیت در صرافی اهمیت بالایی دارد و در طراحی داخلی صرافی توجه به تمام نکات ریز و درشت امری ضروری است.

اهمیت تابلو اعلانات در صرافی

صرافی ها یکی از مکان های پر رفت و آمد هستند،به همین علت طراحی اصولی آن مهم است.اولین نکته در طراحی صرافی،توجه به امنیت آن است. استفاده از به روزترین سیستم های امنیت در صرافی توصیه می شود.

در ادامه ی این مقاله قصد داریم به نکات مهم در طراحی و اجرای صرافی اشاره کنیم پس با ما همراه باشید.

قطعا تا به حال به صرافی ها توجه کرده اید،اولین نکته در هنگام ورود به صرافی توجه به تابلوی اعلانات است. اینکه تابلوی اعلانات مورد توجه عموم قرار می گیرد دو علت دارد،یکی برای مشاهده ی قیمت ارز،و دیگری به دلیل کیفیت و نور تابلو می باشد؛ به همین دلیل در طراحی صرافی خود به تابلوی اعلانات توجه کنید،کیفیت این تابل مهم است.

همچنین ابعاد تابلو اعلانات نیز مهم است،زیرا باید به گونه ای باشد که در دید عموم باشد و در جای مناسب قرار بگیرد.

طراحی صرافی و نکات مهم آن

نکاتی مهم در طراحی صرافی:

علاوه بر تابلو اعلانات،که در طراحی صرافی نقش مهمی دارد به نکات دیگری نیز باید توجه کرد.اصناف صرافی زیرمجموعه ی بخش تجاری هستند و در برخی از مواقع،ازدحام زیاد می شود.پس بهتر است در جاگذاری سیستم نوبت دهی دقت کرد.

بهتر است سیستم نوبت دهی را در جای دنج قرار دهید،تا مانع از شلوغی بیش از حد صرافی شود.همچنین طراحی مبلمان و چیدمان صرافی بسیار مهم است،زیرا مشتری مدت زمانی را که در انتظار نوبت خود است،نیاز به یک فضای نشیمنگاه دارد.

همچنین نورپردازی در صرافی موضوعی است،بی شک نمی توان از آن چشم پوشی کرد.توصیه می شود،در طراحی لایتینگ خود بیشترین حساسیت را به خرج دهید.

 

نکات مهم در طراحی صرافی
sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *