نمونه کارها
تماس با ما

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه/09126290618

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه/09126290618

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه/09126290618

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه در طراحی داخلی رستوران وجود دارند.یکی از مهم ترین نکته در طراحی داخلی رستوران،طراحی آشپزخانه و تهویه فضا رستوران است.برای اطلاعات بیشتر و طراحی رستوران شما با جدیدترین روش های روز دنیا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه/09126290618

طراحی داخلی رستوران و کتفه کاملا مجزا از هم است.به طور کلی رستوران ها به دو بخش اساسی تقسیم می شوندیا به صورت فست فود هستند و یا به صورت برنجی،البته برخی از رستوران های دیگر نیز وجود دارند برای مثال رستوران های سمنی،رستوران های بین المللی،رستوران های لبنانی و…….

در طراحی رستوران فست فود توصیه می شود از طرح های مدرن و به روز استفاده شود و بیش از حد فضای داخلی رستوران را شلوغ نکنید.

در طراحی داخلی رستوران کبابی یا همان برنجی می توانید هم از طرح مدرن و از طرح کلاسیک به کار ببرید.برخی از رستوران های کبابی غذاهای لوکسی ارائه می دهند و از نظر لوکیشن منطقه بهتر است به صورت لوکس و لاکچری طراحی شوند.

در طراحی رستوران به سبک نئوکلاسیک می توانید از قاب بندی های شیک و زیبا پوشیده شده از ورق های طلایی و سایر رنگ ها استفاده کنید.

برای نورپردازی فضا بهتر است از لاین های خطی استفاده کنید.لاین های نوری امروزه بسیار ترند و معروف شده اند و زیبایی خاصی به فضا می دهند.

به طور کلی بازی با نور در هر فضایی باعث می شود طرح شما چندین برابر زیباتر به نظر برسد.همچنین می توانید در طراحی داخلی رستوران فست فود از نورها و تابلوهای نئنی استفاده کنید.

دکور رستوران

طراحی آشپزخانه ها و تجهیزات صنعتی رستوران

یکی از ریزفضاهای اصلی در رستوران،طراحی آشپزخانه و تجهیزات صنعتی آن است.

طراحی داخلی آشپزخانه رستوران از یک سری از قوانین و ضوابط خاص پیروی میکند.یکی از اصلی ترین نکات مهم در طراحی داخلی رستوران رعایت کردن بهداشت آن است.

به طور کلی یکسری نکات در طراحی داخلی رستوران باید رعایت شود تا کارفرما بتواند راحت تر مجوز خود را تایید کند.عدم رعایت این نکات باعث ابطال مجوز می شود.

آشپزخانه های صنعتی از یکسری متریال های استیل با ضخامت ها و ابعاد استاندارد استفاده می کنند.دانستن تمام این نکات بسیار مهم است.

به طور کلی طراحی داخلی رستوران یکسری نکات مهمی دارد که دانستن این نکات بسیار حائز اهمیت است.

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران ،کافه و کافه رستوران

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه:

طراحی فضای رستوران،کافه و کافه رستوران کاملا متفاوت از یکدیگر است.در طراحی داخلی کافه رستوران بهتر است تمام تجهیزات مربوط به هم کافه و هم رستوران تعبیه شود.

تجهیزات بخش کافه می توان به دستگاه اسپرسو،دستگاه آسیاب قهوه،دستگاه قهوه دوش و….اشاره کرد.تجهیزات مربوط به رستوران می توان به فر،گاز،بویلر و…اشاره کرد.

هرکدام از این دستگاه ها ابعاد استانداردی دارند و باید برای هرکدام از آن ها فضای جداگانه در نظر گرفت.به طور کلی در طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران همه چیز باید اصولی پیش برود تا بهترین کاربری را ایجاد کرد.

طراحی رستوران کبابی

در طراحی رستوران کبابی نیاز به دستگاه های مخصوص خود است.کارفرما باید تصمیم بگیرد که تجهیزات رستوران منقل خود به صورت گازی باشد و یا ذغالی.

تمام موارد بالا فرایند خود را دارند و تمامی این موارد بسته به سلیقه ،فضای  و کاربری رستوران بستگی دارد.یکی از نکاتی که در طراحی داخلی رستوران کبابی بهتر است رعایت شود،تهویه ی آن است.

طراحی فضای رستورانی مثل رستوران صفوی که مشتریان زیادی دارند بهتر است دارای تهویه ی زیادی باشد و مکش های این رستوران از قدرت بالایی برخوردار باشند.

برخی رستوران های کبابی فضایی برای نشستن دارند و برخی دیگر رستوران های بیرون بر هستند و فضایی برای میل کردن غذا ندارند.تمامی این موارد می بایست در طراحی لحاظ شود و طراح باید بداند مشتری دقیقا چطور رستورانی را مد نظر خود دارد.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *