نمونه کارها
تماس با ما

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران/09126290618

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران/09126290618

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران/09126290618

طراحی داخلی رستوران از اصول و ضوابط اولیه پیروی می کند.رعایت هرکدام از ضوابط باعث فراهم نمودن رستورانی کارآمد می شود.

طراحی داخلی رستوران
نکات مهم در طراحی داخلی رستوران/09126290618

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران

در طراحی داخلی رستوران،ایده های زیاد و متفاوتی وجود دارد که می توان آن ها را به کار برد.برای مثال در طراحی داخلی رستوران سنتی می توان از آلاچیق ها،تخت ها،شیشه های رنگی و….استفاده کرد.همچنین در طراحی رستوران مدرن می توان از نورپردازی های خاص و لایتینگ های پیشرفته استفاده کرد.

همچنین در طراحی رستوران مدرن می توان از اکسسوری های ساده استفاده کرد. با تقسیم بندی فضایی توسط گل و گیاهان می توان  یک فضای محرمانه و پرایوت ایجاد کرد.می توانید از مجسمه ها و نقاشی های هنرمندان استفاده کنید. به طور کلی شما با استفاده از اشیا و متریال های رنگی می توانید فضایی را برای مشتریان ایجاد کنید که علاوه بر لذت بردن از غذا از دیزاین شما نیز لذت ببرند و اوقات فراغت خود را در کافه و رستوران شما بگذرانند.

طراحی و دکوراسیون رستوران و کافه

در دکوراسیون رستوران سنتی بهتر است به ترکیب رنگی ها توجه بیشتری شود. رستوران سنتی بهتر است به سبکی طراحی شود که از المان های ایرانی و قدیمی استفاده شود برای مثال استفاده از پنجره های رنگی و سرستون ها بزرگ.

به طوری کلی تکنیک طراحی رستوران های سنتی با دیگر رستوران ها کمی متفاوت است . رستوران های سنتی اغلب به دو صورت سرباز و سرپوشید طراحی می شوند. اگر رستوران شما به صورت سرپوشیده طراحی می شود توصیه می شود به طراحی سقف آن توجه کنید .رستوران های سنتی می توانند همزمان به صورت سرپوشیده و سرباز نیز طراحی شوند.

در ایران باستان از حیاط مرکزی و پنجره های رنگی بسیار استفاده می کردند،شما می توانید با الهام گرفتن از گذشته رستوران خود را طراحی کنید. قدیمی بودن فضا حس خوب و انرژی مثبت را به مشتری القا می کند.

اگر فضای شما به اندازه ی کافی بزرگ نیست، می توانید از سبک های مدرن و نئوکلاسیک در فضای خود استفاده کنید. توصیه می شود طراحی داخلی خود را به تیم متخصص بسپارید تا قبل از اقدام به هرکاری مغازه ی خود را در فضای سه بعدی مشاهده کنید. همچنین مشورت با افراد با تجربه می تواند به انجام کار اصولی و تمیز سرعت ببخشد.

دکوراسیون کافه و رستوران
نکات مهم در طراحی داخلی رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن با رستوران سنتی کاملا متفاوت است و سبک ها و اصول ها متفاوتی دارد. توصیه می شود در طراحی رستوران های مدرن از المان های بیش از حد شلوغ استفاده نکنید.در طراحی رستوران مدرن بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی کافه و رستوران:

لایتینگ

پالت رنگی

اکسسوری ها

در طراحی لایتینگ رستوران بهتر است از لوسترها و آویز های شیک استفاده کنید. سبک مدرن،برای رستوران های کوچک نیز پیشنهاد می شود و فضای شما را بیش از حد شلوغ نمیکند.

برای مشاوره ی رایگان و ارتباط با کارشناس ما از طریق شماره ی زیر اقدام کنید:

09126290618

a1b6af129333765.616881cf3c1e5

دکوراسیون و طراحی کافه و رستوران شیک

امروزه اکثر کسب و کارها توجه زیادی به طراحی داخلی فضای خود می کنند،زیرا دکوراسیون داخلی یکی از راه های جذب مشتری است. رستوران را جز مشاغلی می توان نام برد که طراحی داخلی آن بسیار اهمیت بالایی دارد.

توصیه می شود اگر دارای کسب و کار رستوران هستید به دکوراسیون داخلی آن توجه ویژه ای داشته باشید. در ایران انواع سبک ها و رستوران های خاصی داریم این رستوران ها اعم از:مراکشی،چینی،عربی،لبنانی،سنتی،ایرانی،ایتالیایی و…. هستند.

در طراحی داخلی رستوران می توان از طیف  گستره ای از متریال استفاده کرد و محدودیت متریال ندارد.اما در فضاهایی مانند آشپزخانه بهتر است از متریال های با دوام و نسوز استفاده شود.مواردی همچون میکروسمنت،ابزارهای پلی یورتان،اسلب و بوک مچ ها و….به زیبایی رستوران میفزایند.

در طراحی داخلی رستوران می توانید از پارچه ها و متریال های مختلف برای مبلمان های خود استفاده کنید و ترکیب چند پارچه در کنار یکدیگر بسیار حس خوبی دارد. 

طراحی داخلی رستوران و دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و سنتی توسط استودیو معماری لند

در طراحی هر فضایی،اولویت انتخب سبک فضا است.انوع سبک های معماری اعم از:مدرن،کلاسیک،نئوکلاسیک،مراکشی و….. اگر جز افرادی هستید که هم مدرن و هم کلاسیک را میپسندید پیشنهاد ما به شما سبک نئوکلاسیک است.البته بسته به ابعاد فضای شما می توانید از سبک های کلاسیک و مراکشی نیز استفاده کنید.

انتخاب متریال و قراردادن رنگ ها در سبک مدرن بسیار حائز اهمیت است.توصیه می شود از رنگ های خنثی در پروژه خود به کار ببرید.انواع رستوران های مدرن به سبک غربی طراحی می شوند و بیش از حد رنگ های جیغ در آن ها استفاده نمی شود.

در طراحی مدرن بهتر است از رنگ های طوسی،کرم استفاده شود.همچنین انتخاب پالت رنگی مناسب در کنار رنگ های خنثی می تواند به جذابین فضای شما بیفزاید. همچنین در طراحی سقف آن می توانید از چراغ ها و لوستر های مدرن و لایتینگ خطی استفاده کنید. همچنین می توانید نقطه ی عطفی ایجاد کنید تا توجه همگان را به آن نقطه جلب کنید و نمادی برای رستوران شما باشد. 

استودیو معماری لند،طی سال ها تجربه توانسته است رستوران های مدرن و سنتی بسیاری را طراحی کند.برای ارتباط با کارشناسان ما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09126290618

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و سنتی

دکوراسیون داخلی رستوران
sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *