نمونه کارها
تماس با ما

نگاه کلی به طراحی مطب/09126290618

نگاه کلی به طراحی مطب/09126290618

نگاه کلی به طراحی مطب/09126290618

طراحی مطب

طراحی داخلی مطب امروزه بسیار باب شده است و اکثر پزشکان در تلاش هستند تا مطب خود را به زیباترین حالت ممکن دیزاین کنند.

نگاه کلی به طراحی مطب/09126290618
طراحی داخلی مطب

نگاه کلی به طراحی داخلی یعنی تمام اجزا و عناصر با یکدیگر در هماهنگ باشند،به طوری که فرد در آن محیط احساس آسایش و آرامش داشته باشد.در طراحی داخلی بهتر است از پالت های رنگی استفاده کرد(یعنی تمام اجزا در ارتباط با یکدیگر باشند).
از گذشته تا کنون دکوراسیون داخلی در تمام دوران به شکل های مختلف بوده است چه بسا در عصر باستان بسیاری از ساختمان ها بنا شده است که اکنون برای ما طرز ساخت آن مبهم است مانند اهرام ثلالثه مصر.
قبل از طراحی هرفضا بهتر است آن را در ذهن خود تداعی کنید.

امروزه بسیاری از افراد دکوراسیون منزل خود را به یک تیم متخصص میسپارند،توصیه ما این است که حتما قبل از اقدام به دکوراسیون داخلی خود آن را در یک فضای سه بعدی ببینید.

سبک های مختلفی در ایران رواج دارد،که امروزه از سبک های به کار برده در ایران می توان به سبک کلاسیک و مدرن اشاره کرد.به طور کلی کشورهای خاورمیانه به تجملات علاقه ی زیادی دارند به همین دلیل سبک کلاسیک در کشور ما بیش از کشورهای اروپایی رواج دارد.همچنین با گذر زمان علاقه ی مردم به سبک مدرن بیش از پیش شده است.

انتخاب سبک فضای شما کاملا سلیقه ای است و بستگی به خودتان دارد.

در بالا سعی کردیم راجع به طراحی داخلی و سبک های معروف در ایران را توضیح دهیم.در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا درباره ی دکوراسیون داخلی بیشتر بدانیم.

تلفیق نظرات یک معمار همراه با نظرات کارفرما ،می بایست به خلق فضای مورد پسند و مد نظر کارفرما شود.

هر یک از شهرهای مختلف ایران سلایق مختلفی دارند برای مثال سلیقه شخصی که در اهواز است با شخصی که در یزد است کاملا متفاوت است و محیط تاثیر مستقیمی روی سلیقه و گرایش های مختلف دارد.

بسیاری از افراد طراحی دکوراسیون داخلی خود را به شخص متخصص میسپارند.مهندسین معمار می بایست کاملا به اقلیم و فرهنگ هر منطقه آشنا باشند و طبق آن طراحی خود را پیش ببرند.

فضای شما باید کمترین ایراد را داشته باشد زیرا شما طولانی مدت در آن فضا قرار دارید.طراحی دکوراسیون داخلی هر فضا می تواند کارمندان شما را نیز مشتاق به کار بیشتر بکند.

برای طراحی کفپوش ها بهتر است نوع متریال را در نظر بگیرید زیرا مدام در حال رفت و آمد روی آن ها هستیم و نباید زود از بین بروند.همچنین در معماری ایرانیان از فرش های دستبافت و ماشینی روی کف پوش ها استفاده می کنند که بسیار زیبا است.

طراحی مطب
دکوراسیون مطب

نکات مهم در طراحی داخلی

توصیه ی ما برای برگتر شدن فضای شما،استفاده مناسب و به جا از رنگ های روشن است. توصیه می شود در فضای چیدمان مبلمان خود از اشیا بسیار بزرگ و پیچیده استفاده نکنید زیرا فضای شما را شلوغ می کنند.
برای جانمایی میزنهار خوری خود بهتر است یک گوشه ی دنج را در نظر بگیرید،زیرا تجمع اطراف آن زیاد است و مهمانان می بایست به راحتی رفت و آمد داشته باشند و مانع تردد نشود.

استفاده از نورهای طبیعی بسیار مهم است و از آن غافل نشوید مخصوصا فضاهایی اعم از آشپزخانه،نشیمن و…. بهتر است از نور طبیعی بهره مند شوند.برای طراحی پرده ی خانه خود بهتر است از پرده های شفاف و حریر استفاده کنید تا نور را راحت تر از خود عبور دهند.

طراحی کلینیک مدرن

برای طراحی کارآمد در بخش های درمان می بایست اصول اولیه رنگ شناسی،چیدمان،متریال و…. بشناسید.طراحی مطب اصولی برطبق ضوابط باعث می شود بیمار در آن فضا حس آرامش کند. توصیه می شود طراحی مطب خود را به تیم حرفه ای بسپارید تا راندمان کاری شما چندین برابر شود.

طراحی دکوراسیون داخلی مطب
طراحی مطب
sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *