نمونه کارها
تماس با ما

هزینه طراحی داخلی رستوران/09126290618

هزینه طراحی داخلی رستوران/09126290618

هزینه طراحی داخلی رستوران/09126290618

هزینه طراحی داخلی رستوران

هزینه طراحی داخلی رستوران به عوامل متعددی بستگی دارد.نوع متریال مصرفی ، ابعاد متریال ،کیفیت متریال و...در قیمت ها تاثیر دارند.متریال وارداتی قیمت بیشتری نسبت به متریال های ایرانی دارند.و تماما در اجرا تاثیر دارند.

هزینه طراحی داخلی رستوران/09126290618

هزینه طراحی داخلی رستوران،به نوع متریال،کیفیت متریال،ابعاد متریال،سبک طرح و……بستگی دارد.برای مثال اجرای سرامیک معمولی هم ارزان تر است و هم اجرت نسب کمتری نسبت به سنگ اسلب دارد.

در استودیو معماری لند،طراحان می توانند براساس بودجه شما عزیزان و معرفی بهترین متریال پروژه شما را طراحی کنند.

استفاده از متریال به روز و مقرون به صرفه باعث می شود فضای شما مدرن تر به نظر برسد.

البته طراحی داخلی فضای رستوران به صورت کلاسیک،هزینه ی بیشتری نسبت به طراحی رستوران به صورت مدرن دارند.مخصوصا فضاهای کلاسیک که با چوب طراحی می شوند.

منبت کاری ها،گچبری ها و….رکن اصلی اجزای فضای کلاسیک هستند و تمامی این موارد باعث افزایش قیمت می شوند.

مبلمان در هزینه طراحی داخلی رستوران

طراحی و نوع متریال مبلمان ها در هزینه ها کاملا موثر است.متریال های زیادی در بازار موجود هستند که می توان براساس سلیقه و قیمت شما طراحی شوند.متریال های لوکسی نیز در بازار وجود دارند که مخصوص رستوران های لوکس هستند.

متریال های نوینی مثل فایبرگلش،میکروسمنت و…. هستند که امروزه در رستوران های شمال تهران و رستوران های لوکس ایران شاهد آن ها هستیم.

انتخاب رنگ و متریال کاملا بسته به سلیقه کارفرما است و براساس خواسته های کارفرما،طراحی داخلی آن ها انجام می گیرد.تمام متریال های مورد استفاده در مجموعه ی ما درجه یک هستند و براساس بودجه کارفرما پیشنهاد می شوند.

همچنین آبجکت ها ، تابلوها ، اکسسوری ها و…..وسایلی هستند که در عین سادگی،جذابیت خاصی را به رستوران می دهند.

همچنین استفاده از گل و گیاهان باعث پخش انرژی مثبت در فضای شما می شوند.

نکات مهم در طراحی داخلی رستوران و کافه

نورپردازی در طراحی داخلی رستوران

نورپردازی یکی از رکن های اساسی در طراحی داخلی رستوران است.استفاده از نورپردازی های حرفه ای در طراحی داخلی رستوران بسیار حائز اهمیت است.

نورپردازی های خطی دارای شدت نوری زیادی هستند و مناسب فضاهای رستوران هستند.همچنین طراحی لایتینگ کافه و رستوران بسیار تاثیر مستقیمی در زیبایی دارند.

برخی از نورها که تازه وارد بازار شده اند به نورهای لانه ی زنبوری معروف هستند که امروزه بسیار ترند شده اند.استفاده این نوع نورها نیز در طراحی داخلی نمایشگاه به فور دیده می شوند.

 

نورپردازی در طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی داخلی کافی شاپ در استودیو معماری لند یکی از متفاوت ترین و تخصصی ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.

طراحی داخلی کافی شاپ رابطه مستقیم با خدماتی که ارائه می دهد دارد.برای مثال بعضی از کافی شاپ ها مثل لمیز کافه نوشیدنی های برپایه ی قهوه ارائه می دهند.

بعضی از کافی شاپ ها علاوه بر نوشیدنی ها،غذاهای مخوص کافه ی خود را نیز ارائه می دهند.تمامی طراحی داخلی کافی شاپ بسته به نوع خواسته های کارفرما است.

یکی از عواملی که توصیه می شود در طراحی داخلی کافی شاپ رعایت شود نور کافه است.به طورکلی نور در محیطی می تواند عامل جذب کننده ی مشتریان باشد.

استفاده از نورهای رنگی امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و اکثر کافی شاپ ها فضای خود را با نورهای نئونی تزیین می کنند.

استفاده از متریال ترموود در کافی شاپ ها باعث زیبایی فضای شما می شوند.

ترکیب متریال چوب و بتن و یا میکروسمنت فضای کافی شاپ شما را به یک محیط گرم تبدیل می کند.

امروزه بعضی از کافی شاپ ها نیز در داخل ایرانه افتتاح شده اند که دارای آیس بار هستند.مثل رستوران آیس سیزن.این مدل رستوران ها فضایی با دستگاه های سنگین تعبیه می کنند تا دمای اتاق،زیر منفی 12 درجه بماند و یخ ها آب نشوند.

 

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران یکی از راه های جذب مشتری است.امروزه طراحی داخلی رستوران بسیار پر اهمیت شده است.

طراحی داخلی رستوران های کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است.امروزه در تهران نیز رستوران هایی با اکثر اقلیم و ملیت های مختلف داریم.

رستوران های چینی،یونانی،هندی،ترکی و….امروزه در سراسر ایران دیده می شوند و تماما دارای سبک های مختلفی هستند.

رستوران ها جز کاربری های بهداشتی به حساب می آیند و یک سری اصول بهتر است در آن رعایت شوند.

آشپزخانه های رستوران ها دارای فرها و گازهای سنگین صنعتی هستند و توصیه می شود تهویه فضای مناسب برای رستوران ها در نظر گرفته شود تا بوی غذا و روغن مشتریان را اذیت نکنند.

به طور کلی طراحی داخلی رستوران شیک فروش شما را نیز چندبرابر می کنند.همچنین توصیه می شود از المان های ویژه ی رستوران خود استفاده کنید که یکی از راه های برندسازی بسیار قوی است.

sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *