نمونه کارها
تماس با ما

چرا باید به طراحی صرافی توجه کرد؟

دکوراسیون صرافی
10 e1533607715575

توجه به طراحی صرافی

در این مقاله قصد داریم،راجع به اهمیت طراحی صرافی و هزینه ی طراحی و اجرای آن بپردازیم،پس با ما همراه باشید.

چرا باید به طراحی صرافی توجه کرد؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی اهمیت طراحی صرافی  و نکات مهم آن بپردازیم تا صرافان بتوانند راحت تر،برای طراحی داخلی صرافی خود تصمیم بگیرند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.در این متن قصد داریم نکات کاربردی طراحی صرافی را بگوییم،و به سوال چرا باید به طراحی صرافی توجه کرد؟ باسخ دهیم،تا صرافان طراحی و اجرای بی عیب و نقصی را داشته باشند و با هزینه ها بیشتر آشنا شوند.

چرا باید به طراحی صرافی توجه کرد؟

با فراگیر شدن دکوراسیون داخلی،صراف ها نیز به این امور روی آورده اند و رقابت بین صراف ها افزایش پیدا کرده است. یکی از مزایای طراحی داخلی صرافی،این است که علاوه بر طراحی و زیبایی آن در صورت انجام اصولی آن باعث ایجاد امنیت در صرافی می شود.

از ایجاد نظم در صرافی خود غافل نشوید؛که یکی از نکات مهم افزایش عملکرد صرافی است. به همین علت چیدمان مبلمان ها مهم است،در صورت رعایت این نکات ریز،باعث می شود صرافی عملکرد بالایی داشته باشد و مراجعه کننده برای انجام امور خود سردرگم نشود و در اسرع وقت کار خود را به پیش ببرد

علاوه بر نکات بالا،ایجاد نظم در بین کارمندان هم مهم است،برای مثال اگر استانداردها را در طراحی لحاظ نکنید،ممکن است در صورت برخورد دو کارمند به یکدیگر باعث از بین رفتن تمرکز آن ها شوند و مبالغ بالایی اشتباهی جابه جا شوند.

در دکوراسیون داخلی صرافی تلفیق ایده های کارفرما و معمار می تواند سبک خاص و لوکس را ایجاد کند ،که هم از نظر زیبایی و هم از نظر امنیت کارآمد باشد.

چرا باید به طراحی صرافی توجه کرد؟

موارد مورد نیاز برای طراحی صرافی

بزای طراحی صرافی،به یک سری تمهیدات ویژه ای نیاز داریم تا توسط آن بتوانیم فضایی زیبا،منظم و با امنیت بالا ایجاد کنیم. این تمهیدات شامل: کاغذ دیواری، لوستر،نورپردازی، گل های تزئینی، تابلو های  دیواری، گاو صندوق، دوربین های مدار بسته، شیشه های ضد سرقت و ضد گلوله، سیستم هشدار و … می باشند. موارد فوق باید به درستی در طراحی صرافی رعایت شده باشند.همچنین مبلمان های اداری باید شامل موارد زیر باشند:

میز اداری و صندلی های اداری، میز و صندلی مناسب برای مدیریت، مبلمان برای کارمندان و ارباب رجوعان، میز پذیرایی، فایل ها و قفسه ها برای نگهداری اسناد و مدارک 

در طراحی و انتخاب مبلمان اداری خود به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگ
  • جنس
  • سبک
  • هزینه

توجه داشته باشید ابتدا سبک صرافی خود را انتخاب کرده،و سپس تجهیزات مرتبط با آن را براساس سبکی که انتخاب کردید گزینش کنید.هریک از نکات فوق و رعایت آن ،به زیبایی و امنیت صرافی شما می افزایاد.

طراحی صرافی

توجه به جزئیات در طراحی داخلی صرافی

برای طراحی صرافی خود،توجه به هرنکته اهمیت دارد،به طور کلی وسایل خود را به صورت هوشمندانه انتخاب کنید.برای مثال برای انتخاب مبلمان صرافی خود،علاوه بر رنگ و استایل آن به ابعاد و اندازه،راحتی،سبک و… توجه کنید.

زیرا توجه به نکات بالا باعث بالا رفتن راندمان کاری شما می شوند،همچنین باعث راحتی کارمندان و مشتری های شما می شوند و امور شما با سرعت بیشتری انجام می گیرد،به همین علت باعث می شود افراد شما طولانی مدت در صرافی شما خسته نشوند و امور خود را با عملکرد بهتری انجام دهند.

به نورپردازی صرافی خود اهمیت ویژه ای داشته باشید،ترکیب رنگی نورهای آفتابی و مهتابی باعث جلوگیری خستگی چشم می شوند و همچنین مشتری را برای انتخاب صرافی شما ترغیب می کنند.

کاغذ دیواری ها نیز در رنگ ها و طرح های متفاوت می توانند در طراحی خود به کار برده شوند. اتاق مدیریت، قسمت پذیرش، بایگانی، محل غذا خوری، اتاق کارشناسان از دیگر قسمت های صرافی است که برای طراحی هرکدام تجهیزات متفاوتی نیاز است.

دکوراسیون داخلی صرافی

هزینه طراحی و اجرا صرافی

هزینه ی صرافی با توجه به وسایل و متریال انتخاب شده،متفاوت می باشد. بی شک هرچه متریال و تجهیزات مورد استفاده،از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشند،هزینه ی آن افزایش می یابد.مسلما طراحی و اجرای صرافی باعث رونق اقتصادی می شود و مشتریان زیادی به سمت شما می آیند،به همین علت طراحی آن بسیار مقرون به صرفه و تاثیرگذار است.

دکوراسیون صرافی
sahar137775 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *